Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-19 22h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb volgende vraag:
In de klantenzone, onder de tab "Mijn toestellen" kun je onder andere zien staan welke gsm je in gebruik hebt.
Dat is heel mooi, maar waar of hoe kan ik dat aanpassen? Of kan ik het zelf niet aanpassen? Het is namelijk zo dat ik de "oude" foon van onze jongste dochter heb overgenomen nadat zij er eentje van het werk gekregen had. In mijn klantenzone blijft echter mijn eigen oude foon vermeld staan.
Zodus, wie weet het antwoord op de vraag: wie of hoe kan dit aanpassen / aangepast worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 de aanpassing gaat vanzelf. Zodra je simkaart er langere tijd in gebruikt gebeurt de aanpassing heb hetzelfde voor gehad. Maar dit duurd wel een tijdje.
@Cdt24801 schreef:Thx Patrick, als het aangepast is ga ik uw antwoord als oplossing markeren. Daardoor ga jij dan ook weten dat het in orde is
Ziezo, bij deze mijn belofte waar gemaakt
Momenteel is in mijn klantenzone onder "mijn toestellen" de vermelding van mijn vorig type gsm verdwenen, maar het nieuwe staat er nog niet in de plaats. Nu staat er enkel mijn nummer en welk abo ik heb, geen vermelding van type foon meer ...