annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van dolfijn naar go plus

Topic gestart op: 09-11-21 21h52

Antwoorden: 2 antwoorden

Steffie13
Aspirant verkenner

Van dolfijn naar go plus

OPGELOST

Net gemerkt dat mijn dolfijn abo veranderd is naar go plus. Dit zonder enige communicatie! Met dolfijn betaalde ik €13,5 per maand en dit zou nu €20 worden. Hoe kan ik dit terug veranderen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Steffie13  

Dit ga je niet meer kunnen veranderen. De oude dieren abonnementen zijn gestopt dus die komen ook niet meer terug. 

Er is al lange tijd geleden een email gegaan naar de klanten blijkbaar en ook een brief ( zijn genoeg topics over te vinden hier ). Je kan beste eens kijken in je spam box misschien is daar je email in terecht gekomen of je hebt die al verwijderd. 

Maar de communicatie is wel geweest dat dit ging veranderen en dat de klanten met een oud abonnement ook omgezet gingen worden. Jammer maar helaas er is geen ommekeer meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Samad
Ervaren verkenner

Beste Steffie,

Je hebt nu wel onbeperkt bellen/sms'en naar alle netwerken en 10 Gigabyte aan data.

Groetjes!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Steffie13  

Dit ga je niet meer kunnen veranderen. De oude dieren abonnementen zijn gestopt dus die komen ook niet meer terug. 

Er is al lange tijd geleden een email gegaan naar de klanten blijkbaar en ook een brief ( zijn genoeg topics over te vinden hier ). Je kan beste eens kijken in je spam box misschien is daar je email in terecht gekomen of je hebt die al verwijderd. 

Maar de communicatie is wel geweest dat dit ging veranderen en dat de klanten met een oud abonnement ook omgezet gingen worden. Jammer maar helaas er is geen ommekeer meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen