Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-21 21h52
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net gemerkt dat mijn dolfijn abo veranderd is naar go plus. Dit zonder enige communicatie! Met dolfijn betaalde ik €13,5 per maand en dit zou nu €20 worden. Hoe kan ik dit terug veranderen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit ga je niet meer kunnen veranderen. De oude dieren abonnementen zijn gestopt dus die komen ook niet meer terug.
Er is al lange tijd geleden een email gegaan naar de klanten blijkbaar en ook een brief ( zijn genoeg topics over te vinden hier ). Je kan beste eens kijken in je spam box misschien is daar je email in terecht gekomen of je hebt die al verwijderd.
Maar de communicatie is wel geweest dat dit ging veranderen en dat de klanten met een oud abonnement ook omgezet gingen worden. Jammer maar helaas er is geen ommekeer meer.
Beste Steffie,
Je hebt nu wel onbeperkt bellen/sms'en naar alle netwerken en 10 Gigabyte aan data.
Groetjes!
Dit ga je niet meer kunnen veranderen. De oude dieren abonnementen zijn gestopt dus die komen ook niet meer terug.
Er is al lange tijd geleden een email gegaan naar de klanten blijkbaar en ook een brief ( zijn genoeg topics over te vinden hier ). Je kan beste eens kijken in je spam box misschien is daar je email in terecht gekomen of je hebt die al verwijderd.
Maar de communicatie is wel geweest dat dit ging veranderen en dat de klanten met een oud abonnement ook omgezet gingen worden. Jammer maar helaas er is geen ommekeer meer.