Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-21 15h32
Antwoorden: 4 antwoorden
Ugh aan iedereen,
Totem merkt dat u vaak vragen hebt over hogere facturen als gevolg van een wijziging van tariefplan of een nieuwe activering.
Gelukkig zijn Totem en de Geesten er voor je en leggen ze op deze video uit wat pro-rata is 😊
Totem en de geesten waken over de stam !
Totem
Dag Totem,
Ik heb begin deze maand mijn abonnement met gsm op afbetaling stopgezet.
Er was toen nog een kleine restwaarde van 20 à 30 euro, zag ik in de aflossingstabel.
Nu krijg ik mijn factuur en zie ik meer dan 90 euro aangerekend hiervoor.
Vanwaar komt dit grote verschil in bedrag?
Ik had al eens gebeld naar de facturatiedienst, maar daar wisten ze me ook niet uit te leggen vanwaar dit kwam...
Ugh @VincentL,
Totem gaat je hiermee jammer genoeg niet kunnen helpen!
Je neemt hiervoor best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"
Totem's groetjes,
Totem