Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-20 16h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, tot nu toe ben ik steeds tevreden geweest met klanten service algemeen.
Heb hele tijd Kaola gehad met aankoop van gsm(nog 5a6 maand te gaan)
Na lange tijd zoeken en bellen toch gevonden hoe ik moest veranderen. Echter mijn bedoeling was om mijn factuur te verlagen en een vriend, ook bij Orange had net meer nodig.
Resultaat, ik krijg een nog hogere factuur (98 euro) dan ervoor..
Met een leefloon is dit een grote hap uit mijn budget! Ipv 40 plus 15 van gsm.. Moet ik nu dubbel zoveel betalen, hoe kan dit en hoe oplossen???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tientje dan heb je toch de fout gemaakt door de vergelijking niet te maken online. Online kan je bekijken en vergelijken als je van abonnement veranderd. Soms kan je goedkoper uitzijn maar soms ook niet zoals nu in jou geval. Er had rekening gehouden dienen te worden met de gsm die erbij zit en die maakt het duurder omdat er een afbetaling op zit. Terug gaan naar je oude tarief plan kan niet meer .
Je kan eventueel volgende maand je tarief plan aanpassen waardoor je beter koop uit bent maar dat kan je erna pas zien.
Ik zou toch eens het webcare team raadplegen om wat meer duidelijkheid te verkrijgen.
Je had Koala met een afbetaling voor een foon, dus neem ik aan dat het een "Koala Smartphone" was van € 35 per maand, zijnde € 20 voor Koala en € 15 voor de foon.
Normaal gezien kan je dan overgaan naar een GO abo met verplichte optie Smart Data 2 GB aan € 15 per maand. Overgaan naar de GO plus met Smart Data 2 GB zou u dus exact hetzelfde gekost hebben als uw Koala Smartphone, zijnde € 35 per maand. Een keuze van GO Intense zou dan inderdaad, ook met de verplichte optie Smart Data 2 GB op een totaal van € 45 uitkomen.
Hoe ze aan die hoge factuur komen is mij een raadsel. Maar misschien vergis ik mij en had je geen "Smartphone" abo maar wel een andere vorm van afbetaling voor uw foon ... Dan zou het kunnen dat je ineens het restbedrag moet ophoesten ....
In ieder geval, de klantendienst / webcare team kan opheldering verschaffen. Wij hier op Tribe kunnen enkel maar er naar raden ....
Sorry Heren.
Deze is niet opgelost. Dusver heb ik begrepen dat men mij de 2 abonnementen laat betalen, zo ook met mijn kameraad... Eerste keer dat ik zo teleurgesteld ben met Orange....
@Tientje maar heb je nu ook contact gehad met het Webcare team hier over ? Wij kunnen ook niet zien hoe en wat precies he wij hebben daar geen inkijk in.
Dus wat is er precies niet opgelost en hoe komen ze aan die berekeningen?