Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-05-18 08h50
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al 2 dagen aan het wachten op de activatie van mijn panter samen met mijn nummer van een andere providor. Wat is er nu eigenlijk aan de hand???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi Jente,
Zulke informatie bekom je best via de klantendienst op het nummer 5000 of via Facebook/Twitter.
Sowieso, je bent nog steeds bereikbaar op je huidige provider. Zodra het netwerk wegvalt van je huidige provider kan je de kaart van Orange in je telefoon steken en zal de overdracht uitgevoerd zijn.
Hoi Jente,
Zulke informatie bekom je best via de klantendienst op het nummer 5000 of via Facebook/Twitter.
Sowieso, je bent nog steeds bereikbaar op je huidige provider. Zodra het netwerk wegvalt van je huidige provider kan je de kaart van Orange in je telefoon steken en zal de overdracht uitgevoerd zijn.
Dat was het exacte probleem, mijn toenmalige providor was al 10uur niet meer actief, ik kon niet bellen, sms'en of eender wat. Ik kon de klantendienst enkel bereiken via social media waarbij ik al 2 uur op een reactie aan het wachten was. Daarom dat ik, in een kwade bui eigenlijk, hier terecht kwam. Ik moest dringend bellen, en dat ging niet op deze manier. Ik werk van thuis uit, dus ik kon enkel mijn nummer gebruiken. Ondertussen is het wel in orde, ik was enkel niet tevreden dat dit het begin was. Tot nu toe wel volledig tevreden over orange, **bleep** happens en ik ben blij dat ik eindelijk een stabiel netwerk heb. Goed bezig orange! En dat is oprecht gemeend!
Heel begrijpelijk @Jente - zulke situaties zijn erg frustrerend.
Ik ben blij dat je inmiddels geniet van het Orange netwerk, zoals het hoort 🙂