Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-20 16h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, tot nu toe ben ik steeds tevreden geweest met klanten service algemeen.
Heb hele tijd Kaola gehad met aankoop van gsm(nog 5a6 maand te gaan)
Na lange tijd zoeken en bellen toch gevonden hoe ik moest veranderen. Echter mijn bedoeling was om mijn factuur te verlagen en een vriend, ook bij Orange had net meer nodig.
Resultaat, ik krijg een nog hogere factuur (98 euro) dan ervoor..
Met een leefloon is dit een grote hap uit mijn budget! Ipv 40 plus 15 van gsm.. Moet ik nu dubbel zoveel betalen, hoe kan dit en hoe oplossen???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je hoeft ons hier je hele privé leven niet uit de doeken te doen, dat is niet de bedoeling. Maar uit hetgeen je nu en voordien hier allemaal verteld hebt leid ik af dat er toch een en ander scheef zit.
Gezien we terug naar de shops mogen zou ik u dat dan ook aanraden: ga naar een Orange shop en leg daar uw problematiek eens uit. Zij hebben ook de mogelijkheden om een en ander na te kijken in het Orange systeem, wij kunnen niets van dat alles hier. Een gesprek van persoon tot persoon lost meestal de problemen wel op.
Ik wens u veel succes, hopelijk snel alles in orde.
@Cdt24801 bedankt voor je reactie, ik ga idd naar de orange shop moeten gaan, want ik kom gewoon geen stap verder. Krijg heel tegenstrijdige berichten ook.
IIk laat weten als het opgelost is en waar het schoentje vringt...
Grtjes, Tientje