annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van kaola naar go intense?

Topic gestart op: 28-04-20 16h07

Antwoorden: 7 antwoorden

Tientje
Gewaardeerd verkenner

Van kaola naar go intense?

OPGELOST

Hallo, tot nu toe ben ik steeds tevreden geweest met klanten service algemeen.

Heb hele tijd Kaola gehad met aankoop van gsm(nog 5a6 maand te gaan)

Na lange tijd zoeken en bellen toch gevonden hoe ik moest veranderen. Echter mijn bedoeling was om mijn factuur te verlagen en een vriend, ook bij Orange had net meer nodig. 

Resultaat, ik krijg een nog hogere factuur (98 euro) dan ervoor..

Met een leefloon is dit een grote hap uit mijn budget! Ipv 40 plus 15 van gsm.. Moet ik nu dubbel zoveel betalen, hoe kan dit en hoe oplossen???

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tientje  is je probleem inmiddels opgelost ? Aarzel zeker niet om ook de oplossing aan te duiden om andere verder te helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tientje 

Je hoeft ons hier je hele privé leven niet uit de doeken te doen, dat is niet de bedoeling. Maar uit hetgeen je nu en voordien hier allemaal verteld hebt leid ik af dat er toch een en ander scheef zit.

Gezien we terug naar de shops mogen zou ik u dat dan ook aanraden: ga naar een Orange shop en leg daar uw problematiek eens uit. Zij hebben ook de mogelijkheden om een en ander na te kijken in het Orange systeem, wij kunnen niets van dat alles hier. Een gesprek van persoon tot persoon lost meestal de problemen wel op.

Ik wens u veel succes, hopelijk snel alles in orde.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tientje
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 bedankt voor je reactie, ik ga idd naar de orange shop moeten gaan, want ik kom gewoon geen stap verder. Krijg heel tegenstrijdige berichten ook. 

IIk laat weten als het opgelost is en waar het schoentje vringt... 

Grtjes, Tientje

patrick2
Wijze
Wijze

@Tientje  is je probleem inmiddels opgelost ? Aarzel zeker niet om ook de oplossing aan te duiden om andere verder te helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen