annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van kaola naar go intense?

Topic gestart op: 28-04-20 16h07

Antwoorden: 7 antwoorden

Tientje
Gewaardeerd verkenner

Van kaola naar go intense?

OPGELOST

Hallo, tot nu toe ben ik steeds tevreden geweest met klanten service algemeen.

Heb hele tijd Kaola gehad met aankoop van gsm(nog 5a6 maand te gaan)

Na lange tijd zoeken en bellen toch gevonden hoe ik moest veranderen. Echter mijn bedoeling was om mijn factuur te verlagen en een vriend, ook bij Orange had net meer nodig. 

Resultaat, ik krijg een nog hogere factuur (98 euro) dan ervoor..

Met een leefloon is dit een grote hap uit mijn budget! Ipv 40 plus 15 van gsm.. Moet ik nu dubbel zoveel betalen, hoe kan dit en hoe oplossen???

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tientje  is je probleem inmiddels opgelost ? Aarzel zeker niet om ook de oplossing aan te duiden om andere verder te helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Tientje  dan heb je toch de fout gemaakt door de vergelijking niet te maken online. Online kan je bekijken en vergelijken als je van abonnement veranderd. Soms kan je goedkoper uitzijn maar soms ook niet zoals nu in jou geval. Er had rekening gehouden dienen te worden met de gsm die erbij zit en die maakt het duurder omdat er een afbetaling op zit. Terug gaan naar je oude tarief plan kan niet meer . 

Je kan eventueel volgende maand je tarief plan aanpassen waardoor je beter koop uit bent maar dat kan je erna pas zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tientje 

Ik zou toch eens het webcare team raadplegen om wat meer duidelijkheid te verkrijgen.

Je had Koala met een afbetaling voor een foon, dus neem ik aan dat het een "Koala Smartphone" was van € 35 per maand, zijnde € 20 voor Koala en € 15 voor de foon.

Normaal gezien kan je dan overgaan naar een GO abo met verplichte optie Smart Data 2 GB aan € 15 per maand. Overgaan naar de GO plus met Smart Data 2 GB zou u dus exact hetzelfde gekost hebben als uw Koala Smartphone, zijnde € 35 per maand. Een keuze van GO Intense zou dan inderdaad, ook met de verplichte optie Smart Data 2 GB op een totaal van € 45 uitkomen.

Hoe ze aan die hoge factuur komen is mij een raadsel. Maar misschien vergis ik mij en had je geen "Smartphone" abo maar wel een andere vorm van afbetaling voor uw foon ... Dan zou het kunnen dat je ineens het restbedrag moet ophoesten ....

In ieder geval, de klantendienst / webcare team kan opheldering verschaffen. Wij hier op Tribe kunnen enkel maar er naar raden ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tientje
Gewaardeerd verkenner

Sorry Heren. 

Deze is niet opgelost. Dusver heb ik begrepen dat men mij de 2 abonnementen laat betalen, zo ook met mijn kameraad... Eerste keer dat ik zo teleurgesteld ben met Orange.... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tientje  maar heb je nu ook contact gehad met het Webcare team hier over ? Wij kunnen ook niet zien hoe en wat precies he wij hebben daar geen inkijk in. 

Dus wat is er precies niet opgelost en hoe komen ze aan die berekeningen?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen