annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten bundel

Topic gestart op: 14-09-23 13h19

Antwoorden: 10 antwoorden

NalahSnipez79
Aspirant verkenner

Factuur buiten bundel

Ik heb 3 dagen geleden gekeken om de Orange app om eens te kijken hoeveel mijn volgende factuur ongeveer zou kosten. Er stond toen dat ik 60.50 euro aan Mobiel internet moet betalen wat ik heel raar vond aangezien ik een Go Plus abonnement heb en ik maar 20GB kan gebruiken en ik er niet over kan gaan. Ik kijk vandaag weeral op de Orange app en bij Mobiel Internet is niks veranderd (nog altijd 60.50 euro). Maar daar onder staat "Overige" geen flauw idee wat daar mee bedoelt word maar daar staat 160.94 euro. Wat dus zou willen zeggen dat ik een factuur zou hebben van 221.44 euro wat ik absoluut absurd vind. Ik heb al naar de klanten dienst gebeld en zeggen dat ze mij niet kunnen helpen tot de factuur er is. Ik wil gewoon weten waarom ik 221.94 euro moet betalen want ik ben nu echt op het randje om van provider te veranderen wat ik in 6 jaar tijd nog niet heb gedaan. Iemand die iets meer weet waarom ik zo een groot bedrag zou moeten betalen.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@NalahSnipez79 een goedenavond.

Ik zie dat @Gregory je al geantwoord heeft.

Misschien heb je veel naar het buitenland getelefoneerd?

Afwachten is het enige wat je doen kan, als ze fout

zijn krijg je dat ook terug hoor, met een beetje geduld.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou nog niet panikeren, @NalahSnipez79 

Wacht de factuur af.  Zie dan in My Orange of de klantenzone naar de gedetailleerde factuur.

Zonder deze kan de klantendienst ook niets zien

Gregory
Wijze
Wijze

Vergeten

Sinds de laatste update van My  Orange kun je een gedetailleerd beeld zien als je op Mijn verbruik klikt 

Onderaan staat Extra kosten onderverdeeld in 

  • Verbruik buiten bundel
  • Aankopen via je Orange factuur

Op beide kun je klikken voor een detail

Weet niet wat je dan krijgt of ziet - ik heb geen extra kosten

 

0 pluimen
NalahSnipez79
Aspirant verkenner

Okay ik zal de factuur afwachten maar moest het toch 221.94 euro zijn waar zou dat dan aan kunnen liggen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen