annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veel verbruik op 1 dag

Topic gestart op: 06-08-21 13h41

Antwoorden: 4 antwoorden

Fie70
Aspirant verkenner

Veel verbruik op 1 dag

Kan ik mijn verbruik per dag zien op de app ?

Ik had 5 gb gekregen en op 1 dag is er meer dan 3 gb afgegaan terwijl ik niets speciaal gedaan heb. Niets gedownload en ook geen filmpjes bekeken.

Ik ben die dan in Luxemburg geweest en mijn roaming opgezet. Hierdoor heb ik iets meer dan 2 euro buiten abonnement wat normaal is (mails gelezen) maar vanwaar die 3gb verbruik komt die dag weet ik niet

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Luxemburg is toch inbegrepen in de bundel? Is toch EU?

 
0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Anonymous,

 

Luxemburg is inderdaad inbegrepen! 

 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming#!/in/Luxemburg

 

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Laravandevelde
Aspirant verkenner

Zelfde probleem hier.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie70  

Kijk eens in je gsm toestel zelf of je kan zien waar je je data het meest aan gebruikt hebt. In de meest recente toestellen kan je ongeveer zien waar je mobiele data het meest aan gebruikt wordt. Het is een indicatie hé het is niet direct beslissend of het ook zo is. Kan ook zijn dat de teller van Orange zelf nog bijgewerkt dient te worden waardoor je of meer of minder verbruikt hebt. 

Let ook altijd op dat je geen updates probeert te doen via mobiele data. Nu is 1MB natuurlijk niks maar als er updates zijn van 1Gb ja dan ben je er al snel door. Ook kan je wachten op je factuur want op je gedetailleerde factuur zie je wanneer je het meeste het gebruikt , niet aan welke app of wat je er mee gedaan hebt. Er zal enkel staan die dag , dat uur , zoveel Gb of MB gebruikt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen