annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van abbonement

Topic gestart op: 30-10-19 20h10

Antwoorden: 23 antwoorden

Krikkebro
Rekruut scout

Veranderen van abbonement

Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Vinni100x  schreef:

Dat gaat zeker, alleen niet verlagen Smiley Vrolijk . Maar wanneer je 24 maanden op zijn van je smartphone zou ik zeker elke keer veranderen van smartphone. Want anders betaal je meer voor de zelfde smartphone die steeds verouderd.


Of uw foon gewoon verder gebruiken en uw Smartphone abo terug veranderen in een gewoon abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vinni100x
Gewaardeerd verkenner

Dat kan je natuurlijk ook doen 🙂

patrick2
Wijze
Wijze

@Krikkebro  als u een abonnement heeft met een gsm gekoppeld aan uw gsm dan kan u ten allertijde uw abonnement verhogen. Enkel verlagen is niet mogelijk maar na de 12e maand kan u uw abonnement verlagen. Vanaf de 22ste maand kan u overgaan naar een normaal abonnement terug of opnieuw intekenen met een nieuwe gsm. Uw wijzigingen kan u altijd doen in uw klantenzone daar gaat u ook zien staan naar welk abonnement u kan overstappen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Krikkebro 

Vergeet niet van na 24 maanden uw Smartphone abo opnieuw te veranderen in een gewoon abo, anders blijf je die extra bijdrage voor uw foon gewoon verder betalen terwijl dat dus niet meer vereist is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Noepseke
Veteraan verkenner

amaai ik leer hier veel bij. 

Ik heb in maart 2018 een gsm gekocht met een abbonement. Dus als ik het goed begrijp moet ik in maart 2020 er aan denken om mijn abbonement te veranderen omdat ik op de één of andere manier een beetje zou betalen aan die gsm ? of hoe moet ik dit zien ? 

En hoe doe ik dat dat ? Want ik heb nu Koala en wil dat graag houden zo ...? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen