annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van abbonement

Topic gestart op: 30-10-19 20h10

Antwoorden: 23 antwoorden

Krikkebro
Rekruut scout

Veranderen van abbonement

Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

amaai ik leer hier veel bij. 

Ik heb in maart 2018 een gsm gekocht met een abbonement. Dus als ik het goed begrijp moet ik in maart 2020 er aan denken om mijn abbonement te veranderen omdat ik op de één of andere manier een beetje zou betalen aan die gsm ? of hoe moet ik dit zien ? 

En hoe doe ik dat dat ? Want ik heb nu Koala en wil dat graag houden zo ...? 


Als ik u goed begrijp heb jij nu een Koala Smartphone abonnement. Aangegaan voor minstens 24 maanden op moment van de aankoop gsm met korting.

Die 24 maanden gaan in op datum van de aankoop. Een Koala Smartphone abo kost € 35 per maand, een gewone Koala € 20. Je betaalt dus gedurende 24 maanden € 15 af voor uw gsm, maakt € 360. OK, je hebt wel  5 GB data ipv 4 GB met een gewone Koala. Maar dat is niet echt relevant voor de meesten.

Wanneer die 24 maanden voorbij zijn, moet je zelf het initiatief nemen om uw abonnement terug te veranderen in een gewoon abonnement. Lees : Koala Smartphone wijzigen in Koala. Van € 35 per maand naar € 20 per maand. En opgelet, dit gaat NIET automatisch, wanneer jij niets doet blijf jij gewoon verder elke maand € 35 betalen. En dat dus voor 1 GB meer data. Want de foon is afbetaald.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noepseke
Veteraan verkenner

maar ik betaal vandaag maar 20 € per maand. En toch heb ik indertijd mijn telefoon aan een goedkoper tarief kunnen krijgen ... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noepseke kan u eens een screenshot geven met wat u heeft eventueel. U moet daar geen vertrouwelijk info in zetten zoals een telefoonnummer of een adres en zo he enkel alleen de gevens van uw abonnement . Dan zien wij wat u heeft en dan hebben we een beter zicht erop.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noepseke
Veteraan verkenner

Nu kan ik NOG minder volgen 🙂 Ik zie hier Koala 25 staan ... maar ik betaal effectief maar 20 € per maand. Of heb je mss van iets anders een screenshot nodig ? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

Nu kan ik NOG minder volgen 🙂 Ik zie hier Koala 25 staan ... maar ik betaal effectief maar 20 € per maand. Of heb je mss van iets anders een screenshot nodig ? 


Dat is heel normaal, heb ik zelf ook gehad: Als je uw abo bekijkt (in de app bvb) zul je zien staan dat Koala € 25 kost. Als je daarna naar de opties gaat kijken zul je daar eentje vinden: permanente korting van € 5 op het abo.

Het is een rare constructie, ik weet het, maar uiteindelijk betaal je slechts € 20 en dat is wat telt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen