Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-20 14h17
Antwoorden: 15 antwoorden
Graag verwijs ik naar volgende link;
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE01077747-77
Wat kan ik verder nog doen?
Hallo Josette,
Ik weet dat dit een forum is voor klanten,
Ik heb reeds al contact opgenomen met het nummer 5000, zonder enig resultaat, gisteren had ik nog contact met een medewerker waarbij ik térug de gehele uitleg heb gedaan. Zij formuleert mij het antwoord dat IK diegene ben die gebruik maakt van betreffend premiumnummer, terwijl de gehele voorgaande discussie erom ging dat ik nog NOOIT gebruik heb gemaakt van betreffende dienst maar er wel reeds jaren voor betaal..
Via messenger 'begrijpt men mijn standpunt' 😅
Ik deel via dit fora omdat ik me afvraag of er nog klanten zijn die dergelijke situatie hebben meegemaakt,
Want zelf, zonder juridische stappen te moeten ondernemen weet ik niet wat ik nog meer kan doen