annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 26-03-22 19h04

Antwoorden: 19 antwoorden

EmilyVerbeeck
Rekruut scout

Verbruik buiten bundel

Hallo,

Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.

In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.

Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?

Alvast bedankt!

Labels (3)
19 ANTWOORDEN 19
Ikke9
Gewaardeerd verkenner

Bij mij zijn die verkeerde bedragen weg nu. Hopelijk blijft het nu normaal. 

0 pluimen
Loaxx
Aspirant scout

Bij mij is plots het buiten bundel bedrag verdwenen, ze zijn ermee bezig vermoed ik?

Big big oeff.

0 pluimen
Loaxx
Aspirant scout

Je bent niet alleen!

Ik kreeg nu een uur geleden een bericht dat ik buiten bundel ben gegaan, voor maar liefst 57 euro!!

 

Ik ben ook blij dat ik niet alleen ben, maar wat een stress boel zeg!

0 pluimen
JoSm
Aspirant scout

Ik kreeg dezelfde sms. 31.03 euro buiten bundel. Ff schrikken. Maar al geruststellend dat we met meerdere zijn. Morgen met klantendienst bellen dan maar 🙄

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wanneer ik dat zo lees rijst bij mij het vermoeden dat er bij Orange ergens een procedure goed tilt geslagen is. Hoe ze dat gaan oplossen, dat zal afwachten zijn.

Moest het de spuigaten uitlopen kunnen jullie, misschien gezamenlijk, een klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Meer info kan je hier lezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen