Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-22 16h59
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik en mijn vrouw kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Misschien morgen nog eens kijken in de op of via 123.
Vind het wel vreemd dat het bij allebei is. Toevallig niet op vakantie oid?
Let er ook op dat betaalnummers zoals 1207 of 078, 0900 sms'jes naar wedstijdnummers enz. ook niet tot de bundel behoren. Evenals aankopen van google play ofzo.
Misschien een klantendienst gebeld die zo een nummer gebruikt?
Het is ook zo dat de "mijn verbruik" in de klantenzone en de Orange app ook niet onmiddellijk bijgewerkt word.
Je kan trouwens dat verbruik buiten de bundel in je klantenzone of in de app instellen om verassingen te vermijden. Als je dan een sms krijgt en je weet waarom het is, kan je het nog altijd verhogen.
Dit probleem is opgelost, op de factuur werd inderdaad 60euro buiten abonnement aangerekend maar na een telefoontje naar de klantendienst werd dit bedrag gecrediteerd. De oorzaak zou liggen bij het feit dat de surf-extra-kaart niet gelinkt was aan de go extreme, zoals ik het bij de aankoop had gevraagd, maar aan de go Light (het zou wat gek zijn om die aan de go Light te koppelen). Trouwens dit is niet de eerste keer dat we dit probleem voorhebben en ik vrees ervoor dat dit op de volgende factuur weer zo zal zijn, want we kregen onlangs alweer een smsje ;-(, ondanks mijn vraag om de koppeling terug te zetten naar de go extreme.
afwachten dus tot we de volgende factuur krijgen.
Hoi,
Gebeurt soms. Maar het belangrijkste is de verbruiksindicatie op jullie apo. Zolang die niet overschreden is>>Geen zorgen.
En mocht het zo zijn dan kan je via 5000, gewoon andere keuzenrs ingeven, bv. technisch probleem, je krijgt zowieso iemand aan de lijn, dat laten wissen of niet aangerekend zien krijgen.
Grts,
via #123# en dan optie 1 staat er bij verbruik 0,00?
Inderdaad, juist daarom is het wel even schrikken!
Misschien morgen nog eens kijken in de op of via 123.
Vind het wel vreemd dat het bij allebei is. Toevallig niet op vakantie oid?
Let er ook op dat betaalnummers zoals 1207 of 078, 0900 sms'jes naar wedstijdnummers enz. ook niet tot de bundel behoren. Evenals aankopen van google play ofzo.
Misschien een klantendienst gebeld die zo een nummer gebruikt?
Het is ook zo dat de "mijn verbruik" in de klantenzone en de Orange app ook niet onmiddellijk bijgewerkt word.
Je kan trouwens dat verbruik buiten de bundel in je klantenzone of in de app instellen om verassingen te vermijden. Als je dan een sms krijgt en je weet waarom het is, kan je het nog altijd verhogen.