annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 17-10-22 14h26

Antwoorden: 9 antwoorden

emmawynen
Aspirant scout

Verbruik buiten bundel

Ik krijg een bericht dat ik reeds 50 euro buiten mijn abonnement zit. Ook in de app staat dat er 101 euro extra gefactureerd zal worden. Echter heb ik nog geen datavolume verbruikt, geen aankopen gedaan en onbeperkt sms/bellen. Hoe kan dit? 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@emmawynen goedemiddag,

Dan zal het wachten worden op je factuur of kijken in je klantenzone.

Ben je in het buitenland geweest? België is het  enige land wat nog roamingkosten aanrekent! Je kan via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Voor EU landen worden er geen roaming kosten aangerekend @Josette Belgie inclusief

In welke landen kan ik gratis roamen? | ACM ConsuWijzer

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  klopt niet!

Als ik naar mijn vrienden telefoneer in Nederland, Oostenrijk betaal je de volle pot

apart! Ook als ik SMS stuur.

NIET als ik via Wathsapp telefoneer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Als je in Belgie geregistreerd bent (= belgisch abonnement) dan begint roamen van zodra je op een niet belgisch netwerk bent.  Dan ben je daar een 'gast'  Vb je gaat naar Nederland, Frankrijk, ... Roaming - Wikipedia

Dit is in zone 1 niet meer te betalen

Wat jij beschrijft is internationaal bellen, @Josette 

 

Leden met de meeste pluimen