Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-22 14h26
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik krijg een bericht dat ik reeds 50 euro buiten mijn abonnement zit. Ook in de app staat dat er 101 euro extra gefactureerd zal worden. Echter heb ik nog geen datavolume verbruikt, geen aankopen gedaan en onbeperkt sms/bellen. Hoe kan dit?
@Josette , dat is ook geen roaming...
Roaming zijn de extra kosten om in het buitenland te bellen, sms'en of surfen. Aangezien jij vanuit België naar Nederland belt is dat geen roaming 😉
@Mattie je kan het noemen zoals je wil, ik zeg er altijd roaming tegen,
betalen moet je dat extra als je vanuit ons land iets doet naar het buitenland.
Dan zal ik een foute naam gebruiken.
@Josette , ja idd, denk dat je het een beetje mis gebruikt, om het makkelijk te stellen is roaming gewoon als je je telefoon in een ander land dan je thuisland gebruikt 🙂
Maar naar het buitenland bellen is dus geen roaming... 🙂
Je bent toevallig niet in het buitenland (geweest) of heb je misschien onbekende nummers teruggebeld oid?
Zou gerust de factuur afwachten, @emmawynen Of enkele dagen wachten
Is al voorgekomen dat er een fout inzat - zal in je geval vals alarm zijn