annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik in huis / Internet Noord

Topic gestart op: 20-12-22 18h08

Antwoorden: 3 antwoorden

TelecomTjoolder
Gewaardeerd verkenner

Verbruik in huis / Internet Noord

OPGELOST

Er is veel informatie terug te vinden over het verbruik van een mobiel pakket. Maar over het verbruik van het thuis internet (pakket noord) vind ik niets terug. Meer informatie dan de prijs van het pakket is niet terug te vinden in de klantenzone. Onder opties en diensten staat een leeg veld.

Kijk ik verkeerd of kan dit niet terug gevonden worden?

Heb wat uitdagingen met het downloaden van een nieuw spel en wil weten of het aan Orange ligt. 

mvg Sam

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TelecomTjoolder
Gewaardeerd verkenner

Owkej, Thanks! 
3TB zou inderdaad voldoende moeten zijn. 😉

Bedankt voor de snelle feedback. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
TelecomTjoolder
Gewaardeerd verkenner

Owkej, Thanks! 
3TB zou inderdaad voldoende moeten zijn. 😉

Bedankt voor de snelle feedback. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@TelecomTjoolder goedemorgen,

heeft het antwoord van @Pletse je geholpen?

Zo ja dan mag je dat als oplossing aanvinken.

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Als je het reeds verbruikte downloadvolume wil terugvinden zul je moeten inloggen op je modem.
http://192.168.0.1/Status.asp 

Helemaal onderaan de pagina kun je je verbuik zien sedert de laatste reboot van je modem.
Normale downloadsnelheid is max 150Mbps voor de volle 3Tb tijdens piekuren. Met optie speedboost verhogen ze de downloadsnelheid naar 400Mbps. Echter heb ik reeds gemerkt dat je bvb met een Playstation erg afhankelijk bent van de snelheid van server waar je de game download. Al behaal ik 400Mbps (380 ongeveer) met gsm en laptop, dan behaal ik amper 50Mbps met de Playstation.

3Tb is een pak downloadvolume, dus het zou me dus erg verwonderen dat je deze limiet hebt bereikt en op smallband staat 😁

Leden met de meeste pluimen