Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-22 18h08
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er is veel informatie terug te vinden over het verbruik van een mobiel pakket. Maar over het verbruik van het thuis internet (pakket noord) vind ik niets terug. Meer informatie dan de prijs van het pakket is niet terug te vinden in de klantenzone. Onder opties en diensten staat een leeg veld.
Kijk ik verkeerd of kan dit niet terug gevonden worden?
Heb wat uitdagingen met het downloaden van een nieuw spel en wil weten of het aan Orange ligt.
mvg Sam
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Owkej, Thanks!
3TB zou inderdaad voldoende moeten zijn. 😉
Bedankt voor de snelle feedback.
Owkej, Thanks!
3TB zou inderdaad voldoende moeten zijn. 😉
Bedankt voor de snelle feedback.
@TelecomTjoolder goedemorgen,
heeft het antwoord van @Pletse je geholpen?
Zo ja dan mag je dat als oplossing aanvinken.
Als je het reeds verbruikte downloadvolume wil terugvinden zul je moeten inloggen op je modem.
http://192.168.0.1/Status.asp
Helemaal onderaan de pagina kun je je verbuik zien sedert de laatste reboot van je modem.
Normale downloadsnelheid is max 150Mbps voor de volle 3Tb tijdens piekuren. Met optie speedboost verhogen ze de downloadsnelheid naar 400Mbps. Echter heb ik reeds gemerkt dat je bvb met een Playstation erg afhankelijk bent van de snelheid van server waar je de game download. Al behaal ik 400Mbps (380 ongeveer) met gsm en laptop, dan behaal ik amper 50Mbps met de Playstation.
3Tb is een pak downloadvolume, dus het zou me dus erg verwonderen dat je deze limiet hebt bereikt en op smallband staat 😁