annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik internet bekijken

Topic gestart op: 15-03-24 20h07

Antwoorden: 13 antwoorden

MattyVdM
Ervaren verkenner

Verbruik internet bekijken

Hallo iedereen,

sinds vandaag klant met internet en tv. Ik kom van Telenet.

is er een app waar ik mijn netwerk en verbruik kan bekijken zoals bij telenet. In de myorange app zie ik enkel men gsm verbruiken.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Het klopt, @MattyVdM Met Orange kan je je verbruik van vast internet niet zien

Daarvoor moet je in je klantenzone zijn.

Je moet wel 48 uur wachten om een account te maken als je een nieuwe klant bent, kwestie dat alles intern gereed komt

Je kunt inloggen met je mail adres + password of met ItsMe

Naar orange.be gaan en rechts bovenaan Klantenzone kiezen

Inloggen

Dan zie je je verbruik van je mobiel abonnement

Rechts bovenaan zie je je naam.  Links ervan je telefoonnummer. Daar moet je op klikken.  Je kunt dan TV kiezen of vast internet - niet duidelijk wat wat is, probeer ze alle twee

Dan zie je ook je verbruik van vast internet

Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe.  De limiet van 750 GB in de piekuren bestaat niet meer.

Het is nu 3 TB Kan ik onbeperkt surfen met de Love-pack en Home Internet? | Orange België

Wacht dus best tot maandag vooraleer in te loggen in je klantenzone

 

 

 

0 pluimen
MattyVdM
Ervaren verkenner

@Gregory  gisteren (zaterdag) contact gehad met orange ivm een andere vraag. Had het hierboven vermelde probleem ook eens aangekaart, ze raden me idd aan nog tot maandag/dinsdag te wachten.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MattyVdM  dat schreef ik ook al hé, even wachten als nieuwe klant.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @MattyVdM een paar dagen wachten kan geen kwaad - je hebt toch 3 TB

En zoals ik al zei, ik kijk er nooit naar - zie enkel het totaal op mijn maandelijkse factuur

0 pluimen
MattyVdM
Ervaren verkenner

@Gregory  We zijn nu dinsdagavond en kan de nieuwe diensten nog steeds niet zien. Enkel men 2 gsm nr en extra surf kaart. Ik weet niet of hier orange medederkers meelezen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen