annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik mobiele data

Topic gestart op: 01-10-20 18h43

Antwoorden: 3 antwoorden

elguapo
Gewaardeerd verkenner

Verbruik mobiele data

Hallo

ik ben overgestapt van Proximus sinds een paar dagen, en ik merk al meteen dat mijn mobiel dataverbruik bij Orange precies veel sneller de hoogte in schiet. Iemand die nog die ervaringen heeft/had?

Ik heb nu wel de Unlimited, maar goed, als ik boven de 30GB ga, kom ik ook in de problemen, want dan kan ik enkel nog maar mobiel surfen tegen een slakkentempo. 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@elguapo  het zou mij raar lijken dat je data verbruik in eens hoger als voor je overstap. Het is niet dat bij Orange anders geteld word dan bij Proximus. Heb je de afgelopen dagen meer op Netflix gezeten dan normaal of meer updates op de achter grond aanstaan dan bij Proximus?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
elguapo
Gewaardeerd verkenner

Wel, ik had dus precies wel de indruk dat de teller sneller gaat bij Orange dan bij Proximus. Ik zal het de komende dagen wat verder in de gaten houden nog.

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Misschien heeft de psychologie achter unlimited jou aangespoord om meer te verbruiken ?

Toevallig geen nieuwe telefoon in gebruik genomen tegelijk ? Dan heb je veel datagebruik voor installatie..

Staat je wifi nog altijd aan en gebruik je nog even vaak wifi ?

Mij verbaast het dat ik per maand makkelijk over 4GB wifiverbruik ga met de telefoon terwijl ik alles doe om mijn datagebruik te beperken. Als je dat met mobiele data verbruikt ben je al direct een eind op weg.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen