Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-20 15h53
Antwoorden: 21 antwoorden
Momenteel zit ik in rhodos, griekenland. Dit is eu dus normaal gezien geen problemen met roaming. Ik heb een arend abonnement, dus onbeperkt internet.Vandaag aan het strand en ik krijg constant meldingen van travel control data. Ik heb een foto getrokken van mijn verbruik. Zal ik dit nu aangerekend worden? Dit is toch niet correct?!? Weet iemand het antwoord?
@Roobrob ik vermoed het volgende :
Je bent in het buitenland en laten je de kosten zien wat het kost of wat je hebt verbruikt als je in het buiteland bent. Deze kosten en het aantal GB zullen wel verrekend worden op de moment als je terug bent. Dit heeft even tijd nodig om dat te berekenen. Op de moment je terug bent zal alles correct verrekend worden want Griekenland is Zone 1 en dat is dus de EU en zit inbegrepen in je volume.
Momenteel op cosmote maar ik zit nu op mijn hotelkamer. Gsm staat op automatisch verbinden.
@Roobrob dan zul je dus moeten zien waar je toestel mee verbind als je op dat stuk bent. Je ziet dat ook meteen als je je toestel naar manueel gaat zetten want je zal automatisch moeten uitzetten.