Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-22 19h03
Antwoorden: 5 antwoorden
Waarom is mijn abonnement duurder aangezien ik getekend heb voor hetzelfde bedrag voor de rest v mijn leven?
Mijn pakket is niet duurder geworden. Heb ook geen enkele melding gezien.
Misschien eens bellen naar de klantendienst?
Elk pakket is verhoogt dus zou mij verbazen als het bij jullie niet het geval is. Het stond ook groot op de factuur dat er een prijs verhoging was vanaf een bepaalde datum.
Kijk je factuur toch nog maar eens goed na en vergelijk die maar eens met de facturen van een paar maanden geleden.
En je kan altijd bellen naar de klantendienst maar dan snijd je in je eigen factuur niet Orange.
Iedereen zijn abonnement is duurder geworden en een prijs verhoging kan en mag altijd doorgevoerd worden.
Heb je de Go Unlimited ? Ook die is verhoogd in prijs.
Zonder mensen op de hoogte te houden? Persoonlijk is dat voor mij geen goede service want ze geven u dan geen optie om te veranderen van provider of dergelijke.
Maar persoonlijke mening natuurlijk.
Ooit hebben ze mij gegarandeerd dat dit niet mogelijk is en dat ze het bedrag nooit zouden kunnen aanpassen (in de winkel)