annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tarief opgeslagen

Topic gestart op: 20-06-22 18h34

Antwoorden: 5 antwoorden

Patjera
Aspirant verkenner

Tarief opgeslagen

Bij mijn laatste aanrekening stel ik vast dat mijn tarief 1 € is opgeslagen.  Ik lees elders op het forum dat er een verhoging van tarieven is. Het is natuurlijk nog niet veel, maar het zou wel leuk zijn dat je hiervan verwittigd wordt. Kan dat trouwens zomaar ?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
david-78
Aspirant verkenner

Hier met 2 euro gestegen per flybox. 10% erbij. Ergens lees ik dat via de facturatie hier melding werd van gemaakt. Niks van. Ik heb ze herlezen. Dit is intrest. Eerst niks van service en 24 uur 4G plat en geen internet. En dan dit. In november was er ook alweer dan 24 uur een panne, nu weer. Hun compensatie is extra doorrekenen aan klanten. Feit dat er al geen deftige klantendienst en klachtendienst is zegt veel over orange. 

0 pluimen
Liana1
Rekruut scout

idd. Ik verander asap. Klantendienst nooit bereikbaar. 5000 tel. wordt gewoon afgeduwd. Schande.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Een overzicht vind je hier https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen

Weet dat mms ook betalend zijn geworden

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Patjera 

Een provider kan en mag altijd zijn tarieven verhogen wanneer nodig is. Ook wordt er dan via de verschillende kanalen gecommuniceerd over de tarief wijziging. 

De kanalen zijn onder andere Facebook , ander social media kanalen , de krant , de Tribe en de website. Op die manier is de klant altijd op de hoogte van de prijsstijging. 

Moest een klant geen van alle zien en of lezen dan is het niet aan Orange want die hebben dan hun plicht gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen