Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-06-22 18h34
Antwoorden: 5 antwoorden
Bij mijn laatste aanrekening stel ik vast dat mijn tarief 1 € is opgeslagen. Ik lees elders op het forum dat er een verhoging van tarieven is. Het is natuurlijk nog niet veel, maar het zou wel leuk zijn dat je hiervan verwittigd wordt. Kan dat trouwens zomaar ?
Hier met 2 euro gestegen per flybox. 10% erbij. Ergens lees ik dat via de facturatie hier melding werd van gemaakt. Niks van. Ik heb ze herlezen. Dit is intrest. Eerst niks van service en 24 uur 4G plat en geen internet. En dan dit. In november was er ook alweer dan 24 uur een panne, nu weer. Hun compensatie is extra doorrekenen aan klanten. Feit dat er al geen deftige klantendienst en klachtendienst is zegt veel over orange.
idd. Ik verander asap. Klantendienst nooit bereikbaar. 5000 tel. wordt gewoon afgeduwd. Schande.
Een overzicht vind je hier https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Weet dat mms ook betalend zijn geworden
Een provider kan en mag altijd zijn tarieven verhogen wanneer nodig is. Ook wordt er dan via de verschillende kanalen gecommuniceerd over de tarief wijziging.
De kanalen zijn onder andere Facebook , ander social media kanalen , de krant , de Tribe en de website. Op die manier is de klant altijd op de hoogte van de prijsstijging.
Moest een klant geen van alle zien en of lezen dan is het niet aan Orange want die hebben dan hun plicht gedaan.