Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-22 19h03
Antwoorden: 5 antwoorden
Waarom is mijn abonnement duurder aangezien ik getekend heb voor hetzelfde bedrag voor de rest v mijn leven?
Elke klant is op de hoogte gebracht en dat is via deze weg als in de krant als op Facebook als op de website en zelfs via de facturen van de klant want dat stond daar in het groot op.
Je kan altijd over gaan naar een andere provider zolang je geen toestel hebt met een contract ben je vrij om te gaan waar je wil. Telenet en Proximus hebben ook een prijs verhoging doorgevoerd , voor de providers zijn de kosten ook gestegen en ja dat wordt gevorderd bij de klant wat logisch is.
Een gegarandeerde prijs heb je nooit en elke provider mag en kan dit aanpassen. Wat ze je gezegd hebben in de winkel klopt helemaal niet.
Ken je de slogan Vandenborre altijd de laagste prijs garantie .....ook daar zijn de prijs gestegen dus die garantie heb je ook niet.