annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verschillende problemen

Topic gestart op: 05-11-22 11h03

Antwoorden: 1 antwoord

Sarahcochet
Aspirant verkenner

Verschillende problemen

Mijn wifiversterker in de kamer, pas geinstaleerd werkte niet. Ze zijn deze komen vervangen. Ze gingen me dit niet aanrekenen. Uiteindelijk hebben ze me deze herstelling 2x aangerekend en kwam ik op een bedrag van 300 euro.. dit is via domicilliering van mijn rekening gehaald. Dit heb ik geweigerd!!! En heb mijn geld van de bank teruggekregen. Ik heb hierover verschillende keren gebeld met orange, zonder veel resultaat. Maar weet heel goed dat ik die herstellingskosten NOOIT ga betalen! Met naar orange te bellen en dit uit te leggen heeft 1 van die telefonisten een fout gemaakt en mij nog 2 wifiversterkers opgestuurd voor nog eens tussen de 90-100 euro. Deze liggen bij de post en worden teruggestuurd door de post want ik neem ze niet in ontvangst op aanraden van de post zelf. Orange is daarvan op de hoogte. Ik zocht op internet contact orange gratis nummer en er verschijnt een 02 nummer bij dit in te geven. NIET de 5000. Door dus zo vaak naar deze 02 nummer te moeten bellen door al die fouten die vanuit orange gemaakt zijn kom ik 22 euro boven mijn verbruik uit terwijl ik anders bijna nooit bel! Want ik haat bellen. Vreemd genoeg heb ik nu niet meer gebeld maar blijft dit bedrag wel stijgen!!!??? Als dit zo blijft doorgaan ga ik naar de orange shop en die gaan het geweten hebben. Ik ben 1 maand en half bij orange en deze bull**bleep** kotsmoe!

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Sarahcochet 

Begrijp dat het heel frustrerend is maar wij gaan niet veel kunnen doen aan je probleem. Hier zijn wij net goed klant als jij dus helaas gaan we er  niet mee kunne helpen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen