Éclaireur novice
•
1 Bericht
Onjuiste factuur?
Hey mede tribal members,
Ik zit met vragen over mijn factuur waar de Orange klantendienst me zelf niet bij kan helpen. Ik ben vorige maand buiten Europa op vakantie geweest. Ik ben mij er zeer goed van bewust dat dit roamingkosten met zich meebrengt, en heb dan ook over de volledige periode maar 3 sms'en naar het thuisfront gestuurd. Desondanks kreeg ik een factuur voorgeschoteld waarvan er 17 euro ging naar 25 berichten die ik zogezegd zou gestuurd hebben. Bellen met de klantendienst leverde mij enkel "nee u factuur klopt", "een klacht neerleggen heeft geen zin" en "u zult wel een conversatie gehouden hebben en over en weer gestuurd hebben" (nee meneer) op. Ik voel mij in het zak gezet en heb het gevoel dat ik nergens hiermee naartoe kan.
Een kennis opperde dat het misschien kon liggen aan het gebruik van emoji's en dat ze vanaf een bepaald aantal tekens meerdere sms'en aanrekenen. Iemand die daar het fijne van weet? Moest dat het geval zijn voel ik me nog steeds een beetje bedrogen, maar dan zijn het nu eenmaal de kleine lettertjes die ze bewust klein houden en die ik gemist heb, en dan staan ze uiteraard in hun recht. Aan de telefoon heeft de klantendienst daar in ieder geval niks over gezegd.
Als dat niet het geval is weet ik niet wat te doen. Ik hoef geen rekening te betalen voor kosten die niet kloppen, maar vrees wel dat dit veel meer aanmaningskosten e.d. met zich kan gaan meebrengen als ik mijn factuur niet betaal...
Alvast bedankt voor jullie advies en hulp!