Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-07-20 10h16
Antwoorden: 11 antwoorden
Dit om te melden dat de SIM kaart nog altijd niet actief is! We gaan nu de 2de maand in! Terwijl er op de website staat: 1 werkdag!!!
@eddydevriese ok dus dan zou het ook perfect kunnen zijn dat de overdracht bij Base fout gaat. Je hebt wel al een peer keer base gecontacteerd heb je gezegd en die zullen wel zeggen hier is geen probleem. Bij een nummeroverdracht is trouwens ook niet 1 dag of 1 werkdag. Een overdracht is minimaal 48 uur en dat kan ook langer zijn. Het ligt er aan hoeveel activeringen Orange dient te verwerken , is bij Base alles in orde dus facturen betaald geen stopzetting van je nummer etc. Ik heb al nummeroverdrachten gedaan waarbij het heel lang heeft geduurd en dan spreek ik over meer dan drie maanden. Problemen bij de andere provider waardoor er geen overdracht plaats kon vinden. De klant was kwaad ja dat begrijp ik maar het was niet wij die er iets aan konden doen het was de provider die iets verkeerds had gedaan op dat nummer waardoor een overdracht onmogelijk bleek. Uiteindelijk was het opgelost en is de overdracht gelukt.
Wil daarmee aangeven het hoeft niet enkel bij Orange te liggen in de geval ( ik werkte bij Telenet ). En technisch gezien kan het dus soms moeilijk zijn.
Jammer genoeg is het soms heel lang wachten voor je antwoord krijgt via Messenger. Ik heb zelf al eens meer dan 5 dagen moeten wachten voor antwoord ondanks ik reminders had gestuurd. Orange moet hier echt iets aan gaan doen en zich niet altijd verstoppen achter drukte. Dan zwijg ik nog over 5000, want dat is soms helemaal onbegonnen werk.
De producten van Orange zijn heel goed, moest de klantendienst in dezelfde lijn liggen dan was dit een "top" provider.
Wou dit toch eens gezegd hebben...
@Anonymous je mag dat zeker eens zeggen want dat is niet onbelangrijk hoe jij of ander het ervaren. Via Messenger ervaar ik goed moet ik zeggen. Ik stuur de vraag en binnen de drie dagen heb ik toch meestal een antwoord is dat gewoon geluk hebben geen idee maar ik mag er niet over klagen via Messenger. De 5000 heb ik twee weken geleden eens gebeld want er was iets verkeerd in de klantenzone en dat wilde ik direct recht hebben gezet of een antwoord op. Dus ik kreeg redelijk vlot iemand aan de lijn maar die iemand was toch niet geheel capabel denk ik want ik kreeg een wacht muziekje en hij ging het nakijken. Na een minuut of 5 kreeg ik hem terug aan de lijn. Probleem was wel opgelost maar vind dat als een klant het vraagt dat je geen wachtmuziek geeft en dat je het meteen kan nakijken op je beeldscherm. Maar heb de indruk dat deze niet alles kunnen en mogen zien. Maar goed nog veel werk aan en dat zal wel komen denk ik en hoop ik.
Orange is een goede provider zeker weten en wat je zegt als de klantendienst nu ook nog ervaren mensen heeft die weten waar je over spreekt en dat die weten waar ze mee bezig zijn dan kan het niet mis gaan.
Volledig met u eens...
al gebeld, al berichten via Messenger, al in Base shop geweest... tot nu toe nog niks....