Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-18 16h16
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben onlangs klant geworden van Orange, ik heb een LOVE abonnement genomen met 1 koala en 1 dolfijn en natuurlijk internet en tv.
De Love bundel beloofde 8 gig ipv 4 gig en voor het dolfijn nummer 3 gig ipv 1,5 gig.
De aansluiting en de overgang is reeds achter de rug. Beide nummers werken, tv en internet werkt perfect.
In de klantenzone zie ik nergens mijn tv of internetaansluiting staan. Enkel de mobiele nummers zie ik. De data kloppen niet want de extra dubbele mobiele data zijn nergens vermeldt. Niet in de app, niet in de klantenzone.
Geen extra menu's in de app, geen extra info. Het lijkt alsof ik alleen maar 2 gsm-nummers heb en niets van tv of internet.
Loopt er ergens iets mis? Wanneer ik contact opneem met het nummer 5000 hoor ik alleen "hallo, welkom bij orange", vervolgens niets meer en dan een bezettoon....
Wie, oh wie brengt duidelijkheid voor mij?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Intussen is het probleem van de dubbele data opgelost. We hebben beiden een sms ontvangen dat de dubbele data toegevoegd is en het "bonus balkje" is ook verschenen in de app.
Het zal allemaal wat langer duren dan voorzien.
Toch iedereen bedankt om mee naar een oplossing te zoeken.
@KevinSmeyers schreef:Als je in de app tikt op je dataverbruik, kom je op een nieuwe pagina. Daar kon je bent mij iets na de aansluiting niet alleen je data vinden, maar er onder ook je data bonus (verdubbeling).
Dat heb ik geprobeerd omdat ik dat hier al ergens gelezen had. Bij mij is dat echter niet het geval. Ik krijg nergens een extra of bonus te zien.
Wanneer ik niet via de app ga en inlog op de klantenzone krijg ik daar ook nergens iets van te zien.
Net daarom dat ik het nogal verwarrend vind.
Misschien nog eens proberen contact op te nemen via 5000 nummer.
Bij mij ook pas ebkele werkdagen na installatie internet en TV zichtbaar. Kan altijd nog eens bellen naar klantendienst inderdaad of eens langs orange shop? Meestal kan je hen ook bellen als klantendienst niet lukt zoals je zegt