annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voel me bedrogen...

Topic gestart op: 25-12-19 15h55

Antwoorden: 14 antwoorden

maximus995
Aspirant scout

Voel me bedrogen...

Even korte schets van de situatie

Doel: 2 nummers van een lager abo verhogen van dolfijn naar koala wegens teveel verbruik voor het oude abo.

problemen onderweg:

  • Zakzetterij punt 1: Orange stelt zelf een abonnement voor, hetgene ze voorstellen staat naast mijn huidig en kost me 2,67 euro meer per maand dan hetgene ik nu heb (screenshots van)
  • zakzetterij punt 2: De webpromo van 3 maanden aan halve prijs valt plots weg als je naar je klantenzone gaat. op messenger zeggen ze dat dit is omdat ik geen nieuwe klant ben, nee sorry ik ben al 19 JAAR KLANT , MIJN EXCUSES, -> enorm misleidend dus (screenshots van)
  • zakzetterij punt 3: verkeerde (op messenger zogezegd) oude prijs van 25 euro voor koala in klantenzone met "korting" zogezegd aan 20 euro, maar wordt wel geadverteerd dat koala 20 euro is zonder enige sprake van korting op de site. (wederom misleidend/ neigend naar oplichting (screenshots van)
  • zakzetterij punt 4: koala en hoger qua abo beloven gratis coyote, heeft meer dan een maand geduurd voor dit in orde kwam.
  • zakzetterij punt 5: deze is al oud maar ligt nog steeds op de lever: je kon een tijdje niet meer op internet als je aan je limiet zat,  een tijdje geleden is dat dan veranderd zodat je toch 10 euro buiten abo kan, zodat ze toch nog die 10 euro extra uit je zakken kunnen halen.

nadat we 19 jaar klant  (screenshots van) zijn die altijd stipt betaald hebben, voel ik me enorm bedrogen door deze als oplichting aanvoelende verkooptrukken. 

Iemand die me kan helpen met dit te relativeren? want heb enorm veel zin om met onze drie nummers over te gaan naar een ander... en heel die verkoopspraktijken eens naar test aankoop te sturen om te zien wat zij ervan vinden.....

Labels (4)
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben nu een half jaar klant bij Orange voor Gsm, TV en Internet. Nog geen enkel (echt) probleem gehad en factuur klopt als een bus.

Bij Telenet was het anders!!!

Surfer
Ervaren genezer

Ik denk dat het eens goed is, om eens flink te klagen en te zagen bij Orange, maar ook tevens bij de andere spelers. Niks is perfect.

Ik klaag en zaag ook wel wat af, maar op Kerstdag en morgen, doe ik dat liever niet.

 

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Surfer  Heel juist, feestdagen is om te genieten, klagen en zagen komt erna 😉🥂🍾🎄🌲

patrick2
Wijze
Wijze

@maximus995 

1 uw abonnement verhogen is een meerprijs. Dat is bij iedere provider hetzelfde. Orange is enige provider die het voor u nakijkt want andere providers profiteren ervan dat mensen te veel betalen en buiten hun bundel gaan. 

2 bij een wijziging van abonnement komen promoties te vervallen. Dit staat ook altijd overal aangegeven dat er bij wijzigingen eventuele kortingen en promoties komen te vervallen. 

3 De koala is aan 20 euro per maand. Dat het in de app staat of op de klantendienst aan 25 euro moet aangepast worden. Dit puntje is door gegeven aan Orange . We wachten daar voor op hun reactie. 

4 Voor een registratie op coyote bent u niet de enige waar het zolang duurt of heeft geduurd. Waar dat door komt weten wij ook niet. 

5 Het laatste kan ik weinig op zeggen aangezien ik in mijn abonnement meer data heb dan dat ik verbruik. Voor de rest is mijn abonnement perfect op mijn verbruik afgestemd 

 

Ben een super tevreden klant bij Orange. Ok op sommige dingen moet men wachten en heb je geduld nodig bij Orange. Maar dat het bij een ander beter is vind ik niet. Heb ook Telenet met gsm en heel het pakket maar die maken geen terug koppeling om je abonnement te herzien of men minder kan betalen. Daar moet je vooral de website in de gaten houden. Als je bij Telenet een korting krijgt en je veranderd iets ben je die korting ook kwijt. Moest Orange mij geven wat Telenet bied op gebied van tv en internet stap ik direct over. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen