Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 15h55
Antwoorden: 14 antwoorden
Even korte schets van de situatie
Doel: 2 nummers van een lager abo verhogen van dolfijn naar koala wegens teveel verbruik voor het oude abo.
problemen onderweg:
nadat we 19 jaar klant (screenshots van) zijn die altijd stipt betaald hebben, voel ik me enorm bedrogen door deze als oplichting aanvoelende verkooptrukken.
Iemand die me kan helpen met dit te relativeren? want heb enorm veel zin om met onze drie nummers over te gaan naar een ander... en heel die verkoopspraktijken eens naar test aankoop te sturen om te zien wat zij ervan vinden.....
Ik ben nu een half jaar klant bij Orange voor Gsm, TV en Internet. Nog geen enkel (echt) probleem gehad en factuur klopt als een bus.
Bij Telenet was het anders!!!
Ik denk dat het eens goed is, om eens flink te klagen en te zagen bij Orange, maar ook tevens bij de andere spelers. Niks is perfect.
Ik klaag en zaag ook wel wat af, maar op Kerstdag en morgen, doe ik dat liever niet.
@Surfer Heel juist, feestdagen is om te genieten, klagen en zagen komt erna 😉🥂🍾🎄🌲
1 uw abonnement verhogen is een meerprijs. Dat is bij iedere provider hetzelfde. Orange is enige provider die het voor u nakijkt want andere providers profiteren ervan dat mensen te veel betalen en buiten hun bundel gaan.
2 bij een wijziging van abonnement komen promoties te vervallen. Dit staat ook altijd overal aangegeven dat er bij wijzigingen eventuele kortingen en promoties komen te vervallen.
3 De koala is aan 20 euro per maand. Dat het in de app staat of op de klantendienst aan 25 euro moet aangepast worden. Dit puntje is door gegeven aan Orange . We wachten daar voor op hun reactie.
4 Voor een registratie op coyote bent u niet de enige waar het zolang duurt of heeft geduurd. Waar dat door komt weten wij ook niet.
5 Het laatste kan ik weinig op zeggen aangezien ik in mijn abonnement meer data heb dan dat ik verbruik. Voor de rest is mijn abonnement perfect op mijn verbruik afgestemd
Ben een super tevreden klant bij Orange. Ok op sommige dingen moet men wachten en heb je geduld nodig bij Orange. Maar dat het bij een ander beter is vind ik niet. Heb ook Telenet met gsm en heel het pakket maar die maken geen terug koppeling om je abonnement te herzien of men minder kan betalen. Daar moet je vooral de website in de gaten houden. Als je bij Telenet een korting krijgt en je veranderd iets ben je die korting ook kwijt. Moest Orange mij geven wat Telenet bied op gebied van tv en internet stap ik direct over.