Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 15h55
Antwoorden: 14 antwoorden
Even korte schets van de situatie
Doel: 2 nummers van een lager abo verhogen van dolfijn naar koala wegens teveel verbruik voor het oude abo.
problemen onderweg:
nadat we 19 jaar klant (screenshots van) zijn die altijd stipt betaald hebben, voel ik me enorm bedrogen door deze als oplichting aanvoelende verkooptrukken.
Iemand die me kan helpen met dit te relativeren? want heb enorm veel zin om met onze drie nummers over te gaan naar een ander... en heel die verkoopspraktijken eens naar test aankoop te sturen om te zien wat zij ervan vinden.....
over 1: nja dat een duurder abo meer kost is logisch, maar het gaat hier puur over gemiddelde kost /maand, als ge bij het nieuwe voorgestelde abo naar een hogere gemiddelde kost per maand gaat is onlogisch, want dan zouden ze u bij het vorige abo moeten laten aangezien je daar voor het huidige abo + buiten abonnement minder betaalt dan v oor het nieuwe....
kort: yay ze kijken het na buiten andere providers maar zou nadeliger zijn met hun voorstel, is dit dan een meerwaarde? 😕
2: ik wil een hoger abo, dus meer betalen per maand, als 19 jaar trouwe klant dus heel wat centjes als ik dat nog eens zo lang volhoud, en dan zouden de promo's vervallen voor mij? kan mss in hun voorwaarden staan dat dit zo is,
kort: kan mss legaal zijn, maar maakt het niet minder "zakzetterij" in mijn ogen
over 3: het kan een fout zijn, maar komt over alsof ze je een "plezier/cadeau" doen, terwijl dit helemaal niet zo is, en als het al is aangekaart, en het bedrijf heeft een etisch en moreel normen en waarden kader, dan kan dit niet...
4: kan helaas nog gebeuren
5: het gaat hem er niet om of ik al dan niet erbuiten ga zelf, het is gewoon alweer een manier van orange om toch nog die laatste centjes uit je zakken te kloppen
Toch bedankt voor je tijd en moeite Patrick, waardeer het wel, maar puntje bij paaltje: Orange gebruikt sluwe en misleidende verkooptrucks, beetje zoals booking.com (overlaatst in de krant geweest), perfect legaal echter, ga dit doorgeven aan test aankoop en zelf maar eens zien of er andere opties zijn, heb het 19 jaar volgehouden met 3 nummers waaronder 1 arend, als ze zo voortdoen voel ik me gewoon misleid.
Ps: uw statement over telenet stelt dat ik een korting krijg, (idd van koala 25 naar 20) maar aangezien dit de oude foutieve prijs is, en het eigenlijk sowieso 20 is, krijg ik helemaal geen korting, en is het niet van toepassing dat "gegeven korting vervalt door nieuwe korting" want ik krijg geen nieuwe korting en de gegeven bestaat niet 😉
Aan allen excuses voor de lange posts, is gewoon zeer frustrerend.
Het enigste goede dat ik kan zeggen over Orange is dat
- hun facturen wel op tijd komen
-Hun App heel degelijk is
-Hun bereik en consistentie van signaal valt heel goed mee
Anyhow, genoeg gezaagd voorlopig, fijne kerst/feesten aan allen!!!
@maximus995 Zoals gezegd iedereen heeft een mening, deze mag dan ook gezegd worden 😉
prettige feesten 🥂
@maximus995 is zeker geen gezaag , iedereen heeft zijn mening en natuurlijk zijn ervaringen. En die ervaringen mogen hier zeker besproken worden des te beter eigenlijk want zo kan iedereen zijn eigen conclusie eruit halen. En dat het nu een wat langer verhaal is ja dan is dat zo he dat is geen enkel probleem.
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar ook voor u.
Hele boterham om te lezen, maar verschiet daar wel van, ben nog maar 4 jaar klant, heb nog nooit slecht ervaren bij Orange wel bij Telenet en Proximus, zoals men zegt geduld is een mooie zaak, maar nog nooit in t’zak gezet door Orange wel door andere providers 😉