annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag: één formule voor meerdere gsm?

Topic gestart op: 28-01-20 16h38

Antwoorden: 6 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Vraag: één formule voor meerdere gsm?

Hallo iedereen,

We zijn hier een beetje lui om info op te zoeken (na al dat zware werk op het werk).

We zouden graag één formule willen hebben voor 4 of 5 gsm en zo goedkoop mogelijk. En ik denk dat Orange de goedkoopste is.

Er is doorschakelen of een systeem dat je met je familieleden verbindt. 

Enfin, we zien door al die bomen het bos niet meer!

 

Vraag: Is er één formule voor 4 of 5 gsm? Met abo en ook met herlaadkaarten (ik weet, ben wat moeilijk).

 

Mercikes...

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen,

We zijn hier een beetje lui om info op te zoeken (na al dat zware werk op het werk).

We zouden graag één formule willen hebben voor 4 of 5 gsm en zo goedkoop mogelijk. En ik denk dat Orange de goedkoopste is.

Er is doorschakelen of een systeem dat je met je familieleden verbindt. 

Enfin, we zien door al die bomen het bos niet meer!

 

Vraag: Is er één formule voor 4 of 5 gsm? Met abo en ook met herlaadkaarten (ik weet, ben wat moeilijk).

 

Mercikes...

Ugh @Surfer,

Wat @Cdt24801 zegt is heel juist ! Twee tempo-giga klanten kunnen elkaar gratis opbellen.

Totem's groeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Hetgeen jij zoekt is Orange Circle. Meer info hier

Dat gaat echter enkel over abonnementen die op één factuur staan. Dus geen prepaid. En ik herhaal, alle nummers moeten op één factuur staan.

Er bestaat wel nog iets anders voor prepaid: alle Orange klanten die een Tempo Giga hebben bellen kosteloos naar elkaar. Let wel, dus enkel Tempo Giga naar Tempo Giga. Niks anders. De rest is betalend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Ik heb nog eens gezocht, maar een formule in die aard die zowel voor abo als voor prepaid geldig is heb ik helaas nergens gevonden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 We hebben hier alle telecom onderzocht en gezien dat toch Orange veel meer kan bieden op het vlak van mobiel abo's. 

Vraagje: Kan je met één abo de belminuten delen met de andere familieleden?

Leden met de meeste pluimen