Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-11-20 22h57
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb al 2 gsm-abonnementen + tv + internet bij orange.
Krijg je extra korting als je een 3de gsm-abonnement inbrengt in je pakket?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mario26815 als je een derde abonnement erbij zet krijg je ook die korting daarop geen probleem. Let wel op dat je dan dat abonnement ook op de naam zet die de factuur betaald anders heb je die korting natuurlijk niet.
@Mario26815 zoals @Cdt24801 zegt het gaat alle twee online of in de shop. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de shop. Niet dat het betekend dat je het niet online mag doen hé het is jou eigen keus.
Het is te zien welk abonnement je neemt.
Bij een go plus krijg je 4 euro korting bij love.
Bij go intense 9 euro.
En bij go unlimited krijg je nog tot eind december 10 euro korting.
Je kan nog genieten van extra levenslange korting, maar dit moet via een smart consultant gaan. Ik ben zo klant geworden en ik krijg nu 80 procent korting op mijn abonnement.
Het is te zien welk abonnement je neemt.
Bij een go plus krijg je 4 euro korting bij love.
Bij go intense 9 euro.
En bij go unlimited krijg je nog tot eind december 10 euro korting.
Je kan nog genieten van extra levenslange korting, maar dit moet via een smart consultant gaan. Ik ben zo klant geworden en ik krijg nu 80 procent korting op mijn abonnement.
Hoi
Je kan ook werken met de zelfstandige consultants van Orange. Het leuke hieraan is de persoonlijke dienstverlening en je hoeft niet aan te schuiven in de shops.
@Mario26815 als je een derde abonnement erbij zet krijg je ook die korting daarop geen probleem. Let wel op dat je dan dat abonnement ook op de naam zet die de factuur betaald anders heb je die korting natuurlijk niet.
Dank je wel voor de reactie. Kan ik dit doen via de app of toch beste doen via orange winkel?