Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-19 16h27
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
zonet ben ik van Telenet naar Orange overgestapt vanwege het interessante aanbod, in bijzonder het LOVE-abonnement (Orange Internet + TV + Dolfijn). De bespreking van de overdracht via telefoon verliep heel vlot. De telefoniste liet verstaan dat ik voor het Dolfijn abonnement in aanmerking kom voor de webpromo (-50% voor de eerste 3 maanden). Uiteraard heel fijn om mee te nemen.
Nu na de bevestiging per email ontving ik een overzicht van de genomen diensten. Daarin staat dat ik geen promoties/voordelen heb ("No promo"). Bovendien ook niet aangevinkt, net zoals "Data Bonus".
[ x ] Duur van het contract: Onbepaalde
[ x ] Promoties en voordelen:
[ ] No Promo
[ x ] Love-voordelen:
[ ] Data Bonus
[ x ] Opties & Diensten: Webfactuur
Een vergetelheid of louter een technische beperking van het systeem/fiche en komt alles toch goed?
Mijn referentienummer is 2436368.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Die vraag stel je beste aan de klantendienst zelf. Wij Tribers zijn zelf ook allemaal gewone klant en hebben bijgevolg geen enkele inzage in klantengegevens of whatsoever ...
Je kan de klantendienst contacteren op nummer 5000 of via social media facebook of twitter.
Voor diegenen die met hetzelfde probleem worden geconfronteerd, heb ik op aanraden contact opgenomen met Orange via Facebook. Ik heb heel snel reactie ontvangen en de promo wordt rechtgezet.
@SDV heb eens nagezien voor u maar ook ik zie niks staan met vakjes die aangevinkt zijn op het contract. Dat kan dat er ergens iets mis gelopen is of niet op punt staat. Kan natuurlijk ook zijn dat het er gewoon standaard bij zit waardoor dit allemaal niet nodig is. Allersinds krijgt u deze promo wel en de love bonus en alles wat u toekomt dit is toch bekend bij hun. Ook met de facturering en de dubbele bonus komt dat in orde aangezien ik deze ook heb.
Die vraag stel je beste aan de klantendienst zelf. Wij Tribers zijn zelf ook allemaal gewone klant en hebben bijgevolg geen enkele inzage in klantengegevens of whatsoever ...
Je kan de klantendienst contacteren op nummer 5000 of via social media facebook of twitter.
Voor diegenen die met hetzelfde probleem worden geconfronteerd, heb ik op aanraden contact opgenomen met Orange via Facebook. Ik heb heel snel reactie ontvangen en de promo wordt rechtgezet.