annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom krijg ik steeds 2 keer dezelfde berichten als iemand iets stuurt?

Topic gestart op: 05-02-20 21h26

Antwoorden: 4 antwoorden

DylanPilaeis03
Rekruut scout

Waarom krijg ik steeds 2 keer dezelfde berichten als iemand iets stuurt?

ik krijg steeds 2 dezelfde berichten van 1 persoon. Hoe komt dat? Iemand leg uit a.u.b.

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik krijg steeds 2 dezelfde berichten van 1 persoon. Hoe komt dat? Iemand leg uit a.u.b

Ugh @DylanPilaeis03,

Je kan je instellingen controleren en opnieuw configureren via onze webconsole. Het is kan ook gelinkt zijn aan een tijdelijke storing op het netwerk. Wat je ook eens kan testen is om je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaar in jouw toestel plaatsen. Misschien is je simkaart deffect.

Indien dit niet werkt, neem zeker contact met de technische dienst via de Customer Service stamleden of de Webcare stamleden op sociale media.

Tlotem's groet !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@DylanPilaeis03  schreef:

ik krijg steeds 2 dezelfde berichten van 1 persoon. Hoe komt dat? Iemand leg uit a.u.b.


Heb je in de instellingen in uw profiel misschien ergens iets dubbel aangevinkt? Of twee categorieën vermeld?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pepermolen307
Aspirant verkenner

Heb je een Iphone? Want wanneer dan je Imessage aanstaat kan het gebeuren dat je jouw smsn dubbel krijgt

0 pluimen
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Pepermolen307 Klopt inderdaad. 
Meestal gelinkt als de andere persoon ook een iPhone heeft en al dan niet met 4g of WiFi verbonden is. 
Als hij de switch maakt tussen tekstbericht en iMessage. Soms komt dan de iMessage pas later aan. 

Leden met de meeste pluimen