annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbedoeld teveel verbruikt

Topic gestart op: 05-06-22 06h21

Antwoorden: 2 antwoorden

Axin
Aspirant verkenner

Onbedoeld teveel verbruikt

Beste,

op dinsdag krijg ik melding dat ik bijna 80% van mn mobielinternet heb opgebruikt. Woensdag krijg ik terug een melding dat mijn bundel bijna opgebruikt is. Dag later dus donderdag 02.06 check ik mijn orange app en zie ik dat ik 180€ over mijn budget zit! Ik zet hierna gelijk mijn internet uit en stuur mijn werkgever dezelfde moment nog een email ( werkabonnement). Vrijdag 03.02 krijg ik pas 2 smsen dat mijn minuten/smsjes bundel is opgebruikt( wat niet het geval is) en een sms dat ik 50€ over mijn budget zit, terwijl er in de app 180€ stond. Dus bekijk ik mijn app terug en zie ik dat er een bedrag aangerekend zal worden van 850€!! Hoe is dit mogelijk? Ik kreeg pas 2 dagen later een melding dat ik maar 50€ over mijn budget zit en dit terwijl ik opmerkte dat ik 180€ over mijn budget zat en mijn werkgever direct emailde? Kan iemand mij hierbij aub helpen? Hoe kan ik dit oplosssn? 

Groetjes

axin

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Axin  een goedemorgen,

daar kunnen wij je niet veel verder mee helpen hoor!

Neem contact op met het nr 5000 maar beter is via

FB-Messenger een bericht te sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Axin
Aspirant verkenner

Dankjewel Josette, ik ga is proberen 🥲

Leden met de meeste pluimen