Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-18 14h55
Antwoorden: 1 antwoord
Het is denk ik toch eens de moment om de Orange app grondig aan te pakken en wat meer functionaliteit te voorzien.
- Tonen van meerdere abonnementen in de app gebruikt door de 'hoofdgebruiker'
En wat Orange er zou doen uitspringen t.o.v. de concurrentie:
- Mogelijkheid om binnen x aantal keer per maand/jaar en binnen dezelfde factuur belminuten en data van 1 abonnement naar een ander abonnement over te zetten (mss enkel voor LOVE klanten?)
@Woutcam schreef:
Het is denk ik toch eens de moment om de Orange app grondig aan te pakken en wat meer functionaliteit te voorzien.
- Tonen van meerdere abonnementen in de app gebruikt door de 'hoofdgebruiker'
En wat Orange er zou doen uitspringen t.o.v. de concurrentie:
- Mogelijkheid om binnen x aantal keer per maand/jaar en binnen dezelfde factuur belminuten en data van 1 abonnement naar een ander abonnement over te zetten (mss enkel voor LOVE klanten?)
Hey @Woutcam,
Bedankt voor je interessante vragen én suggesties. Deze #AskOrange behandelt echter enkel vragen over het netwerk van Orange.
Daarom verplaatste ik je post naar "mijn account en verbruik". De andere Tribers én onze Grote Wijze @Totem helpen je graag verder.
Tribegroetjes
Assia