annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Topic gestart op: 27-10-19 11h04

Antwoorden: 31 antwoorden

user69
Gewaardeerd verkenner

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.

 

Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?

 

Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!

 

En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."

Labels (4)
31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  dat is ook wel een tegenstrijdig bericht. Het moet gewoon opgelost zijn zodat iedereen zijn verbruik kan zien van het vaste internet.Nu merk ik vaak dat het wel en niet gaat dus de ene wel de andere niet. Iemand die ik ken heeft ook Orange en die kan al vanaf dag 1 het verbruik opvolgen , ik zelfkon dat niet en heb dat toen dus door gestuurd . Heel vreemd allemaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, heel vreemd @patrick2 

 hier vind je het antwoord van totem op 27/01/2020

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory ' het probleem is gekend maar we doen er eigenlijk niks aan want dat is niet belangrijk.Wij stellen op dit moment de voorkeur aan andere dingen op punt te krijgen dan onze eigen Telemeter daar waar de klant zijn eigen verbruik mee kan opvolgen'. 

Dat is wat er staat als ik het lees. Ze doen er wel alles aan om het op punt te krijgen maar niet alles genoeg.De klant heeft recht om zijn verbruik te weten , en het heeft niks met Telenet te maken want elke provider mag zo een meter erin zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik wou enkel vermelden @patrick2 dat (1) Messenger op FB niet direct helpt en (2) dat het een gekend probleem is

Waarom het bij sommigen wel werkt is me een raadsel

patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  dat weet ik maar het rare ervan ik vermelde dat toen ook en een paar dagen later was het opgelost . Dus ja heel vreemd. Hopelijk is het voor iedereen snel opgelost dat er dus ook daadwerkelijk een verbruiks meter zichtbaar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen