Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-18 12h34
Antwoorden: 6 antwoorden
Is Orange nog van plan mee te evolueren met vooruitgang op messaging door RCS te implementeren. RCS is de vooruitgang en tilt messaging op een hoger niveau met waanzinnig uitgebreide en toegankelijke mogelijkheden die alle Android toestellen nazdloonlaten communiceren.
Is Orange nog van plan mee te evolueren met vooruitgang op messaging door RCS te implementeren. RCS is de vooruitgang en tilt messaging op een hoger niveau met waanzinnig uitgebreide en toegankelijke mogelijkheden die alle Android toestellen nazdloonlaten communiceren.
Ugh @ron2010,
Totem gaf al een antwoord op je vraag in deze topic. Zeker eens checken 😉
Groetjes
Assia
Dat zal er waarschijnlijk wel ooit van komen, maar volgens mijn bescheiden mening niet voordat Apple dat ook geïmplementeerd heeft voor zijn producten. Tussen haakjes, ikzelf heb een Android foon, dus ik praat niet voor mezelf.
Daarbij ben ik van mening dat het interessant zou zijn om alle operatoren gelijktijdig deze toepassing beschikbaar te stellen voor het publiek. Je kunt immers niet (altijd) weten over welk type foon uw correspondent beschikt en dan zou het toch jammer zijn als uw RCS berichtjes niet toekomen omdat uw correspondent er (nog) niet over beschikt ....
Dat is namelijk één van de sterke punten van SMS: eender welke GSM van eender welk merk, allemaal kunnen ze SMS sturen en ontvengen. Zolang je met RCS dezelfde service niet kunt bieden zal dit de SMS niet kunnen vervangen.
Ik wens RCS veel succes toe.
Maar volgens mij blijft Facebook baas, en blijft iedereen WhatsApp gebruiken. Ik zie niet iedereen overschakelen...
@Frank76 schreef:Ik wens RCS veel succes toe.
Maar volgens mij blijft Facebook baas, en blijft iedereen WhatsApp gebruiken. Ik zie niet iedereen overschakelen...
Het grote verschil is dat je voor WhatsApp en aanverwanten nog steeds internetverbinding nodig hebt. SMS heeft dat niet, en RCS ook niet ....
En dat terzijde, geloof het of niet, maar er zijn nog steeds mensen met gezond verstand die noch facebook noch whatsapp gebruiken