Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-08-18 21h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb mijn betaling uitgevoerd via.de app en hoe lang duurt het nuvoor ik.terug kan bellen en.smsen. mijn nummer was geblokkeerd.
Ik heb mijn betaling uitgevoerd via.de app en hoe lang duurt het nuvoor ik.terug kan bellen en.smsen. mijn nummer was geblokkeerd.
Ugh @Kathyvg,
Als je je betaling uitvoert via onze klantenzone of de My Orange app, wordt je Orangenummer meteen geactiveerd.
Best wel eens je toestel herstarten om optimaal gebruik te maken van onze diensten.
Dapperheid is je angsten overwinnen
🦊 Totems Saluut 🦊
@Kathyvg nadat uw betaling in ontvangst is genomen zullen uw diensten opnieuw te gebruiken zijn. Wanneer uw betaling binnen is is afhankelijk van de bank . Voorbeeld doet u een KBC overschrijving naar KBC voor 16 uur zal uw betaling dezelfde dag zichtbaar zijn en uw diensten direct deblokkeren. Is het een vreemde bank naar vreemde bank , dus Argenta naar ING heeft het een duur van maximaal drie werk dagen. Dus ook de datum van betaling heeft invloed.
Dus wanneer uw diensten terug beschikbaar zijn is allemaal afhenkelijk van die factoren.
Ik denk dat dit een vraag is voor de klantendienst ... Misschien dat andere forumleden deze ervaring reeds gehad hebben en u kunnen inlichten, maar ik zou het dus echt niet weten ...
Analogie met een nieuwe aanvraag is misschien niet correct, maar in dat geval zou het antwoord zijn maximaal 48 uur.