annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt ik teruggebeld?

Topic gestart op: 22-12-18 13h46

Antwoorden: 5 antwoorden

gino
Ervaren verkenner

Wanneer wordt ik teruggebeld?

OPGELOST

Naar aanleiding van een probleem dat zich al in november voordeed, krijg ik steeds de belofte dat men mij gaat terugbellen. In de winkel in Turnhout kregen zelfs de medewerkers te horen dat ik zou krijgen wat mij zou toekomen. Enkel de administratie moest geregeld worden.

Mijn dossier krijgt elke dag"hoogste prioriteit" wat wil zeggen dat ik binnen de 24h zal worden gebeld. Bijna dagelijks bel ik zelf met de klantenndienst en krijg het standaard antwoord. Elke dag mag ik mijn verhaal doen aan de dienstdoende agent, zonder gevolg, behalve"hoogste prioriteit". Wanneer gaat er eindelijk eens iemand mij bellen, iemand die wel iets meer te zeggen heeft. Welke manager heeft wél de ballen om verantwoordelijkheid te nemen en niet het vuile werk aan zijn inbound agenten over te laten? De laatste keer kreeg ik te horen dat ik geduld moest hebben, gezien de eindejaarsperiode......ik vraag me af hoelang de mensen dan al moeten wachten die nog voor mij geholpen moeten worden. Misschien toch gewoon teruggaan naar mijn oude provider...?

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
gino
Ervaren verkenner

Wie het oplost maakt me niet uit. Maar inerte reacties leveren nooit iets op. Dit medium is toch niet enkel een goed nieuws te melden? Als men mij op een beleefde manier zou verder helpen, dan ga ik hier niet voor om mijn tijd te doden posts maken. heb ondertussen uuuuuren aan de lijn gehangen met mensen zonder beslissingsbevoegdheid. Vanochtend als bij toverslag toch een oplossing aangeboden gekregen. Ben er niet kapot van, maar kan eindelijk afgesloten worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Mihai_gornea
Gewaardeerd verkenner

Ook al 15 dagen aan wachten.

  een ze vragen nog effe geduld ,🤔🤔🤔🤮🤮🤮. 

Welkom to Orange

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@gino   voor administratieve problemen neem je best contact met de klantendienst, hoogste prioriteit dat heb ik ook al te horen gekregen.

0 pluimen
gino
Ervaren verkenner

Ik had gehoopt hier een indiaan met klxten te vinden die iets zou kunnen doen aan de situatie. Blijkbaar geen managers aanwezig.....zijn waarschijnlijk hun eidejaarspremie aan het opdoen....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gino de personen die hier reageren zijn moderators om alles in goede banen te begleiden. Soms kunnen die inderdaad wel ons voorzien van een bepaald antwoordt of een bepaald onderwerp maar gaan niet alles kunnen oplossen. Het probleem wat u specifiek heeft zal door de klantendienst opgelost moeten worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen