annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Call-center van orange breekt het gesprek af .

Topic gestart op: 27-12-18 11h16

Antwoorden: 4 antwoorden

juul56
Aspirant verkenner

Call-center van orange breekt het gesprek af .

OPGELOST

Hallo ,

Heeft iemand ervaring met de orange helpdesk via nr 02/7459500 .

Deze voormiddag voor 11:00 belde ik dit nummer . Een dame met Nederlands accent antwoorde me .

Ik gaf mijn referentienummer . Cijfers in de nederlandse taal begreep ze niet goed . Ze plaatste me vrij snel op een zijspoor en moest opnieuw het telefoonnummer intoetsen . Dit zonder voorafgaandelijke uitleg .

Vervolgens zocht ik het mailcontactadres .......... maar dit kon ik niet vinden ???

Vanaf 14 januari 2019 word ik NIEUWE KLANT bij orange . Wat betreft het mobieltje zou ik recht hebben op drie gig/maand (een actie) terwijl op het document dat ze per mail sturen slechts 1,5 gig. vermeld is .

Weet iemand aan wie ik me het best zou richten om antwoord te krijgen .

Met dank.

Julien

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@juul56

Zoals Patrick2 reeds zei, geen paniek, het komt allemaal in orde. Het is inderdaad wel jammer dat je een minder leuke ervaring hebt gehad met de klantendienst, zoiets zou niet mogen zijn ... En de uitleg in de mail zou ook wel iets vollediger mogen zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

juul56
Aspirant verkenner

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@juul56 ten aller eerste welkom bij Orange en welkom op ons forum voor al uw vragen. 

U gaat dus nieuwe klant worden vanaf januari 2019 met de gsm of in een love pakket? 

Dus  als u een Love pakket neemt met de gsm en internet en de tv krijgt u dubbele data bij de gsm. Dus dat wil zeggen u heeft recht met uw dolfijn abonnement op 3GB per maand . Dit is overgens GEEN ACTIE DIT IS BLIJVEND. Maar wat wel is inderdaad op uw mail voor de gsm staat enkel die 1,5 GB per maand omdat moest u uw internet en de tv opzeggen dan heeft u geen recht meer op die 3 GB. Het kan een beetje verwarrend zijn misschien maar de mail die u ontvangen heeft is van de mobiel. Daarin kan men niet zetten dat u 3 GB krijgt terwijl u geen love zou hebben. Als u uiteindelijk alles heeft dus internet , gsm en de tv aangesloten dan kan u in de klantenzone , zeker aanmaken , en de MY ORANGE APP , ook zeker op de gsm zetten , zien dat er een extra balkje bij komt en daar staat dan uw extra data bundel. De app is na 48 uur herkenbaar voor uw nummer en de klantenzone is na twee werkdagen beschikbaar voor uw gegevens in te geven dit omdat uw gegevens verwerkt dienen te worden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@juul56

Zoals Patrick2 reeds zei, geen paniek, het komt allemaal in orde. Het is inderdaad wel jammer dat je een minder leuke ervaring hebt gehad met de klantendienst, zoiets zou niet mogen zijn ... En de uitleg in de mail zou ook wel iets vollediger mogen zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


juul56
Aspirant verkenner

Ok ,

Nu snap ik het .

Met dank.

Julien

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@juul56

Graag gedaan hoor Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen