Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-10-18 22h55
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn mobiele data is op. Mijn abonnement start telkens de 3e van de maand. Heb ik vanaf middernacht straks direct mijn nieuwe data of is dit pas later op de dag?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Waelvis Normaal moet dat nu te gebruiken zijn. Uw teller wordt in de nacht bijgewerkt en staat dus op nul , u ziet dan uw totale te goed weer. Dus u kunt dat dan gebruiken voor de zekerheid zou ik ff wachten tot morgen tot uw eventuele tweede teller , uw love bonus mocht u dat hebben , ook op nul staat. Dan bent u zeker dat er geen extra kosten komen. Als de verwerking ervan wat langer duurd dan voorzien heeft u extra kosten en dat is ook niet de bedoeling.
Kijk in de my orange app, daar moet het normaal gezien staan.
Meestal vind je het daar idd.
Ik wil niet moeilijk doen, maar deze vraag is reeds anderhalf jaar oud .. IK denk niet dat de vraagsteller nog op een antwoord zit te wachten.
Hij had wel het fatsoen kunnen hebben om hier te melden dat het al dan niet in orde is gekomen. Mijn mening.