annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt mijn mobiele data aangevuld in de My Orange app?

Topic gestart op: 02-10-18 22h55

Antwoorden: 5 antwoorden

Waelvis
Aspirant verkenner

Wanneer wordt mijn mobiele data aangevuld in de My Orange app?

OPGELOST

Mijn mobiele data is op. Mijn abonnement start telkens de 3e van de maand. Heb ik vanaf middernacht straks direct mijn nieuwe data of is dit pas later op de dag?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Waelvis Normaal moet dat nu te gebruiken zijn. Uw teller wordt in de nacht bijgewerkt en staat dus op nul , u ziet dan uw totale te goed weer. Dus u kunt dat dan gebruiken voor de zekerheid zou ik ff wachten tot morgen tot uw eventuele tweede teller , uw love bonus mocht  u dat hebben , ook op nul staat. Dan bent u zeker dat er geen extra kosten komen. Als de verwerking ervan wat langer duurd dan voorzien heeft u extra kosten en dat is ook niet de bedoeling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Waelvis Normaal moet dat nu te gebruiken zijn. Uw teller wordt in de nacht bijgewerkt en staat dus op nul , u ziet dan uw totale te goed weer. Dus u kunt dat dan gebruiken voor de zekerheid zou ik ff wachten tot morgen tot uw eventuele tweede teller , uw love bonus mocht  u dat hebben , ook op nul staat. Dan bent u zeker dat er geen extra kosten komen. Als de verwerking ervan wat langer duurd dan voorzien heeft u extra kosten en dat is ook niet de bedoeling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen