annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is het buiten bundel bedrag in de My Orange app?

Topic gestart op: 21-02-18 22h51

Antwoorden: 10 antwoorden

Igor
Rekruut scout

Wat is het buiten bundel bedrag in de My Orange app?

Ik heb iets vreemd ondekt - bedrag van "out of bundel" flink gestegen laatste dagen. 5000 heeft geen raad waroom. Data verkeer steeds 300 Mb, geen stecial nummers gebeld -bv sexlijn etc. okk buitenland. Heeft iemand mee gemaakt zo een lekage van milken abonnement (pantera)

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
elgitano
Aspirant verkenner

nee hoor mijn mms is altijd uit !!!!

de probl zit denk ik "Orange" zelf theeft iets met de contracten met providers 

zitten die niet in Orange!! Contract , dan zijn wij de pineut betalen.

0 pluimen
Manu
Veteraan verkenner

Heb je toevallig een iPhone? Want Apple rekent op de achtergrond speciale smskosten aan voor de activiatie van iMessage en FaceTime. Dit doet Apple een aantal keren op een dag indien de activatie (op de achtergrond) niet meteen lukt. Spijtig genoeg rekent Orange deze kosten door aan de klant waardoor het soms wel kan zijn dat je buiten bundel bedrag omhoog gaat, zonder je het door hebt.

Wel kan je dit op het detailfactuur zien, bij speciale nummers. Zijn meestal nummers vanuit UK.

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer


Manu schreef:

Heb je toevallig een iPhone? Want Apple rekent op de achtergrond speciale smskosten aan voor de activiatie van iMessage en FaceTime. Dit doet Apple een aantal keren op een dag indien de activatie (op de achtergrond) niet meteen lukt. Spijtig genoeg rekent Orange deze kosten door aan de klant waardoor het soms wel kan zijn dat je buiten bundel bedrag omhoog gaat, zonder je het door hebt.

Wel kan je dit op het detailfactuur zien, bij speciale nummers. Zijn meestal nummers vanuit UK.


 

Kosten ivm iMessage/Facetime activatie zijn sinds December ergens niet meer aan de orde bij Orange.  Indien dit voor jou of iemand anders wel het geval zou zijn, best onmiddellijk melden bij 5000 of via Facebook/Twitter/  Dan kan men dit nakijken voor je.

Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Manu, 

Wat je zegt klopt inderdaad! Mochten er toch kosten voor aangerekend worden weet dan dat de klantendienst je een eenmalige Credit Nota opmaakt voor de kosten van facetime en imessage. Reden dat dit word aangerekend is omdat Orange geen contract wilt met Apple om privicy bescherming van de klanten. Hoe kan je vermijden dat Applejou geen kosten aanrekend: heel simpel zorg dat je bij je instellingen van Imessage en Facetime je Apple-ID gebruikt en niet het Orange nummer.

Groeten!

Manu
Veteraan verkenner


TomN schreef:

Kosten ivm iMessage/Facetime activatie zijn sinds December ergens niet meer aan de orde bij Orange.  Indien dit voor jou of iemand anders wel het geval zou zijn, best onmiddellijk melden bij 5000 of via Facebook/Twitter/  Dan kan men dit nakijken voor je.


Oh, goed te weten! Hartelijk dank voor de feedback.

Leden met de meeste pluimen