annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Woekerprijzen

Topic gestart op: 25-07-20 12h21

Antwoorden: 33 antwoorden

lipoon
Ervaren verkenner

Woekerprijzen

OPGELOST

Screenshot_20200725-120839.png

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Michelkh1
Ervaren verkenner

0 pluimen
33 ANTWOORDEN 33
lipoon
Ervaren verkenner

Screenshot_20200725_224133_com.android.chrome.jpg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lipoon  die klacht wordt niet grondig verklaard. Het BIPT heeft bepaald dat een provider mag vragen wat deze wil heb de info hier letterlijk voor je staan :

Tarieven voor internationale communicatie naar de landen die geen deel uitmaken van de EU (en andere landen dan Noorwegen, IJsland en Liechtenstein)

De tarieven voor internationale communicatie (oproepen en sms’en) naar de landen die geen deel uitmaken van de EU (en andere landen dan Noorwegen, IJsland en Liechtenstein) zijn niet gereglementeerd. Dat betekent dat de operatoren vrij zijn om de tarieven voor deze diensten vast te leggen.

Alvorens te communiceren met een land dat geen deel uitmaakt van de EU (en een ander land dan Noorwegen, IJsland en Liechtenstein), raden we u aan om contact op te nemen met uw operator voor inlichtingen over de toepasselijke tarieven.

Hier ook de link zodat je het zelf kan nazien , dit is officieel van het BIPT: 

https://www.bipt.be/consumenten/internationaal-bellen-smsen

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lipoon
Ervaren verkenner

Ja daar ga ik mee akkoord dat de provider mag vragen wat hij wil dat betwist ik niet het is de afrekening op mijn factuur waar een fout is Ik ben toch niet de enige die al eens een foute factuur gekregen heeft

0 pluimen
Michelkh1
Ervaren verkenner

Dat is zo stom he met die factuurs

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lipoon  ik vind het jammer te zeggen maar als hier een onderzoek naar komt dan zal je geen geld terug krijgen. Er is in je factuur geen fout gemaakt door dat je deze kosten hebt gemaakt. De doorschakel kosten die zich er bij zich mee brengt en dan ook nog eens de kosten per minuut naar de USA tikt aardig door. Je hebt ook geen 3 minuten gebeld maar 39 minuten dat is ook wat je teller aan geeft en die tellers zijn geeikt en daar zit geen fout in. Het zou wel nog kunnen dat er aan het einde van je lopende periode iets van de teller afgaat dat kan altijd want de kosten buiten bundel zijn niet altijd bindend. Dat heeft nog een aantal andere factoren waardoor je een soort correctie krijgt. Maar ik vrees dat het betalen is . En die 39 minuten staan ook vast dat zien zij ook en kan Orange ook aangeven dat je die belminuten hebt gemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen