annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanschaf iPhone

Topic gestart op: 21-03-20 11h50

Antwoorden: 11 antwoorden

Luc3
Gewaardeerd verkenner

aanschaf iPhone

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Luc3  iedere klant kan bij Orange de nieuwe Iphone nemen aan de voorwaarden die er staan.Ik begrijp dus dat u ook de dubbele data heeft want dat krijgt u enkel bij Love trio of duo. Met de verandering van de tarief plannen is er inderdaad wat veranderd. Maar dat neemt niet weg dat u geen gebruik kan maken van de voorwaarden om de nieuwe Iphone te nemen. Nu heb je dan 3 GB minder om te gebruiken in de Go Plus maar bij de Cheetah heb je 15 GB. Bovenop de vaste data krijg je ook de Smart data dat geeft recht op 1 GB gratis zogezegd dus dat krijg je erbij. Dus dan zou je 6 GB hebben. 

Deze nieuwe tarief plannen tellen vanaf nu voor iedereen. Weet als je overgaat dat er geen weg terug is. Persoonlijk vindt het geen discriminatie naar een trouwe klant alleen had de verkoper u meer uitleg kunnen en mogen geven.Want dit geldt ook voor elke trouwe klant die nu iets wil veranderen of aankopen. 

Al bij al kan u er dus gebruik van maken maar met de nieuwe formules , geen dubbele data maar 1GB extra , uw klanten voordeel krijgt u ook. 

 

PS: u heeft uw post drie keer geplaatst maar dat is wat verwarrend dus gelieve deze 1 keer te plaatsen. Moest u een fout hebben gemaakt kan u altijd uw post veranderen met de drie puntje in de rechter boven hoek. U heeft daar een uur de tijd voor om het aan te passen. Het is een kleine tip.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Luc3
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 : ja Patrick, ik ben nieuw op Tribe en was nogal aangesproken door de onvriendelijke medewerker aan de telefoon, vandaar 3 posts(lol), bij het onderschrijven van mijn abonnement in 2018 kreeg ik dus bij Koala 4 + 4 G, de medewerker was resoluut en zei dat hij mij onder de bestaande voorwaarden geen gsm kon aanbieden! Ik wil niet een hogere factuur/maand en met GO PLUS boet ik in in GB's, NIET fair van Orange

Alvast bedankt voor je reactie.

TomB
Orange-werknemer

Beste @Luc3 ,

Je factuur zal €1 duurder worden maar je zal dan wel 15GB hebben ipv 8GB met de GO Intense + love aangezien je hierop €9 korting krijgt, deze gaat van €30 naar 21€. 

Hiermee krijg je €100 korting op alle Iphones. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Luc3
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je antwoord, voorlopig doe ik niets, of toch, ik zoek elders de prijs op voor een iPhone 11 die ik wenste aan te schaffen(709 euro bij Orange) en google bij andere providers. Het is maar al te gek dat ik voor die prijs na een paar jaar trouwe klant, altijd correct heb betaald en genegeerd word. Fijn weekend.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen