annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanschaf iPhone

Topic gestart op: 21-03-20 11h50

Antwoorden: 11 antwoorden

Luc3
Gewaardeerd verkenner

aanschaf iPhone

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luc3 

Dankuwel voor de goede wensen, maar ..

Genegeerd worden? Verkeerd of slecht geïnformeerd door een niet echt vriendelijke of ondeskundige medewerker van de klantendienst (zo zijn er nog wel, maar er zijn ook andere) dat wel, daar volg ik u in.

Maar hier op Tribe heeft toch menig persoon u vriendelijk van dienst geweest en uiteindelijk correcte informatie gegeven.

Begrijp me niet verkeerd, ik werk niet voor Orange, heb geen belangen bij Orange, en je koopt uiteraard wat je wil en waar je het wilt. Ik vind het gewoon jammer dat je de slechte ervaring met de klantendienst laat doorwegen op de ervaring / behandeling die je hier op Tribe hebt mogen genieten.

Eveneens nog een fijn WE gewenst en een goede jacht op een gunstige aanbieding voor uw gewenste foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Luc3
Gewaardeerd verkenner

over Tribe en de personen die me uitleg gaven geen kwaad woord, dat moge duidelijk zijn  groeten.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Luc3  schreef:

over Tribe en de personen die me uitleg gaven geen kwaad woord, dat moge duidelijk zijn  groeten.


Dat is wel fijn om te lezen. Dankuwel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Kijk, die uitleg had de eerste verkoper ook wel aan @Luc3 kunnen geven, dan had zijn bloeddruk niet zo hoeven steigeren ..

Gelukkig ben jij bij de pinken en sta jij hier op Tribe steeds klaar met goede raad.

Bedankt Tom voor je inzet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Luc3  das geen probleem voor de nieuwelingen onder ons kunnen het niet weten om fouten aan te passen 🙂 

het klopt wel wat de medewerker heeft gezegd uiteindelijk. Moest je nu veranderen van toestel of abonnement dan is er inderdaad geen Koala of een ander dieren abonnement meer. Je beboet iets in op je GB's dat klopt maar bedenk of bekijk eens hoeveel data je echt nodig hebt per maand. Er zijn klanten genoeg die teveel betalen voor het geen ze gebruiken. Het is natuurlijk makkelijk een abonnement te nemen met onbeperkte data maar als je maar 3 GB verbruikt per maand heeft die 40 euro niet veel nut om te betalen het wordt toch niet gebruikt. Eigenlijk krijg je ook maar 2 GB minder van 8 GB dus je hebt 6 GB tot je beschikking. 

Moest ik het voor hebben dan zou ik nog eens nadenken en eens van de afgelopen dire maanden bekijken hoeveel data ik daadwerkelijk verbruik. Voor de zekerheid neem ik dan een cheetah 30 euro per maand en maak daarna nog eens een evaluatie om misschien een tarief plan lager te gaan. Maar dat zou ik doen.

Kan me voorstellen dat je nu wat minder tevreden bent door de veranderingen maar Orange kan jammer genoeg niet voor iedereen goed doen. Om u een voorbeeld te geven ik heb Telenet voor internet en tv en had daar ooit eens een Wigo 3 GB met 1 simkaart. Toen is die optie eruit gegaan en is men verplicht om de Wigo 9 GB te nemen maar met 2 simkaarten.  (Er zijn ook andere Wigo pakketten maar zijn gelimiteerd aan internet volume 200 GB per maand.)  Dus ook een wijziging waar ik niks aan heb want ik verbruik maandelijks hooguit 2 GB data. Dus die wijziging paste mij ook niet maar heb het wel geaccepteerd en nu ben ik een tevreden gebruiker. Te verstaan dat mijn tweede gsm nummer bij Orange loopt en super tevreden van Orange ben want met Telenet is nog niet overal bereik gegarandeerd.

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen