annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanschaf iPhone

Topic gestart op: 21-03-20 11h50

Antwoorden: 11 antwoorden

Luc3
Gewaardeerd verkenner

aanschaf iPhone

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Luc3
Gewaardeerd verkenner

andermaal bedankt voor je deskundige uitleg Patrick, ik doe voorlopig niets, of toch, ik zoel elders de prijs voor de iPhone 11 die ik ging kopen(709 euro bij Orange) en zoek ook even andere providers op, fijn weekend.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Luc3  schreef:

andermaal bedankt voor je deskundige uitleg Patrick, ik doe voorlopig niets, of toch, ik zoel elders de prijs voor de iPhone 11 die ik ging kopen(709 euro bij Orange) en zoek ook even andere providers op, fijn weekend.


Heb je het antwoord van @TomB goed gelezen? Het gaat je slechts € 1  (één euro) per maand meer kosten dan wat je nu betaalt en je krijgt 15 GB ipv je huidige 8 GB.

Is dat niet aanvaardbaar?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen